کاشف اسرار – استاندار گیلان با بیان این که حضور بانوان از ویژگی‌های مهم بیستمن اجلاس پیر غلامان حسینی در گیلان بود، گفت: بانوان برای اولین بار در این اجلاس حضور داشتند و همان‌طور که می‌دانید روضه‌‌های خانگی و برگزاری مجالس عزاداری توسط بانوان تأثیرات خوبی در جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار از رشت ؛ اسدالله عباسی شامگاه (پنج‌شنبه) در مراسم اختتامیه بیستمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در مصلی امام خمینی (ره) رشت با بیان اینکه سوم شهریور سال گذشته تکلیف شد پرچم امام حسین (ع) را از استان کرمانشاه تحویل بگیریم، اظهار کرد: از تمامی مداحانی که افتخار دادند و به گیلان آمدند و استان را نورانی کردند سپاس گزاری می‌کنم.

وی افزود: زمانی که مدافعان حرم گیلانی در نبل الزهرا پیروز شدند و این شهر را به جبهه مقاومت برگرداندند، شهید حاج قاسم سلیمانی در بین مدافعان حرم ما حضور پیدا کردند.

این مقام ادامه داد: زمانی که سردار دلها  در کنگره هشت هزار شهید استان حضور یافتند خود را یک رشتی معرفی کرد و امشب نیز حس خوبی به ما دست داد و زمانی که پرچم این رویداد را به استان کرمان تحویل دادم و به نظر بنده یکی از عزیزانی که از همه ما خوشحال‌تر شد، روح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

عباسی با بیان اینکه سازمان‌ها و نهادهای بسیاری برای برگزاری باشکوه این اجلاس تلاش کردند خاطرنشان کرد: امیدوارم پیرغلامان حسینی از میزبانی گیلانی‌ها راضی باشند.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :