کاشف اسرار – سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و فرماندار پیشین فومن در دیدار با شهردار ماکلوان بر حمایت و مانع زدایی طبق قوانین و مقررات برای تحقق پروژه های عمرانی مجموعه شهری « ماکلوان تاکید کرد

. به گزارش خبرنگار کاشف اسرار ، موسی فکور پاشاکی » در دیدار با « حیدر ثریا محقق دوست » که در محل کار معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان برگزار شد ،با ابراز خرسندی از این دیدار برای رایزنی و موانع زدایی پروژه های بام سبز ، نهضت آسفالت و اعطای قیر رایگان و … وعده داد با دستگاه های ذیربط رایزنی کند

وی برای دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ماکلوان برای بررسی و تحقق پروژه های عمرانی و…در آینده نزدیک در استانداری یا شهر ماکلوان تاکید کرد.

شهردار ماکلوان هم طی سخنانی با اشاره به ارادت قلبی خودش ، درس گرفتن و سرباز بودن ” موسی فکور پاشاکی ” ، اظهار کرد : وظیفه خودم دانستم هر چه سریعتر  برای حسن انتخاب شما ،برای عرض تبریک به مناسبت انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان بیایم.

حیدر ثریا محقق دوست ” موسی فکور پاشاکی ” را یکی از بهترین و لایق ترین مدیران استان گیلان ارزیابی کرد و متذکر شد : یکی از مهم ترین دغدغه ها و نگران های فعلی : ” پیگیری  نهضت آسفالت  معبر اصلی بلوار ولایت ” می باشد و از قول مساعد سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در این زمیته تشکر می کنم .

وی یکی دیگر از درخواست های خودش را  تحقق وعده راه اندازی” پروژه بام سبز ” شهر ماکلوان ” عنوان و خاطر نشان کرد : این منطقه دارای مساحت حدود 5 و نیم هکناری در حریم شهری می باشد که ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی جهت ایجاد طرح گردشگری با نصب وسایل رفاهی برای اهالی ماکلوان و گردشگران دارد.

این مسوول ، مالکیت بام سبز ماکلوان را متعلق به : ” اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان دانست و افزود : کاربری این عرصه پارک و فضای سبز ”  در اختیارشهرداری می باشد و  طبق جلسه ای که با سرپرست دستگاه اجرایی مذکور برگزار شد تاکید بر این دارند کاربری عرصه به : ” گردشگری ” تغییر پیدا بکند تا بتوانند به سرمایه گذار غیر واگذار نمایند.

محقق دوست ” با اذعان بر این که شهرداری ماکلوان از یک درآمد پایدار برخوردار نیست و از پتانسیل گردشگری بام سبز محروم می باشد از سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری درخواست کرد حداقل عرصه مورد نظر در قالب اجاره بلند مدت به شهرداری ماکلوان قرار بگیرد تا از پتانسیل آن بهره برداری بکند .

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :