کاشف اسرار – با صدور احکام جداگانه ای از سوی استاندار گیلان؛ سرپرستان معاونت هماهنگی امور اجرایی اداره کل دفتر استاندار و روابط عمومی و دفتر امور روستایی و شوراها و امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری منصوب و معرفی شدند.

به گزارش کاشف اسرار به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان؛ با صدور حکمی از سوی اسدالله عباسی ؛ سید محمد رضا بهنامی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اجرایی اداره کل دفتر استاندار و روابط عمومی منصوب و معرفی شد.

همچنین مهدی مهرجو به عنوان سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان و عبدالرضا قاسمیان در سمت سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری از سوی نماینده عالی دولت در استان منصوب و معرفی شدند.

در جلسه تکریم و معارفه سرپرستان معاونت هماهنگی امور اجرایی اداره کل دفتر استاندار و روابط عمومی و دفاتر امور روستایی و شوراها و امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری گیلان که عصر امروز (شنبه) برگزار شد، به ترتیب از زحمات مهدی مهرجو، یاور پیرعلایی و سید ابوطالب خاور در دوران تصدی قدردانی شد

استاندار گیلان در این جلسه که سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و مشاور و سرپرست اداره کل حوزه استاندار و روابط عمومی نیز حضور داشتند، در سخنانی تغییرات و انتصابات را به معنای چرخش مدیریتی در راستای پیشبرد سیاست ها و راهبردهای اساسی دولت مردمی و انقلابی، با قوت و تحرک بیشتر و بهتر دانست.

عباسی بر لزوم بهره گیری از نیروهای کارآمد، تحصیل کرده و جوان، مردم دار و با اخلاق در کنار تجربه افراد باسابقه در بدنه استانداری برای افزایش رضایت مندی مردم و تسهیل در امور در سطوح مختلف تاکید کرد.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :