کاشف اسرار – استاندار گیلان گفت: کارنامه فعالیت‌های جمعیت هلال احمر این استان به خصوص فعالیت آنان در سواحل بسیار درخشان است.

 به گزارش خبرنگار کاشف اسرار از رشت  ؛ اسدالله عباسی ظهر امروز (چهارشنبه) در همایش داوطلبان جمعیت هلال احمر گیلان که با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد، از تلاش های امدادگران جمعیت هلال احمر و نقش آنان در مدیریت بحران قدردانی کرد .

وی  ابراز کرد : بروز حوادث طبیعی همچون سیل، تندباد و آتش‌سوزی در استان زیاد است اما نیروهای جمعیت هلال احمر همواره در خط مقدم کمک‌رسانی به مردم هستند.

این مقام با اشاره به وظیفه ذاتی پلیس در تامین امنیت مردم و امنیت روانی جامعه از حضور خدمت گزاران در این بخش،افزود: درهنگام وقوع مشکلات و بلایای طبیعی نیز مردم با مشاهده نیروهای جمعیت هلال احمر، احساس آرامش می‌کنند.

عباسی با بیان این که خدمات نیروهای هلال احمر تنها مختص به داخل کشور نیست ، متذکر شد : چنان که در وقوع حادثه در دیگر کشورها نیز امدادگران هلال احمر حضور پیدا می کنند و خدمات ارزنده‌ای را ارائه می دهند که از آن جمله می‌توان به حضور این نیروها در کشورهای ترکیه، پاکستان، سومالی و همچنین غزه اشاره کرد.

به گفته وی ، رئیس جمهور ترکیه از تلاش نیروهای جمعیت هلال احمر کشور ما در کمک‌رسانی هنگام وقوع زلزله قدردانی کرد که این امر نشان می دهد نیروهای ما متعهد، با تجربه و در خدمت مردم هستند.

عباسی ، ابراز کرد : نیروهای هلال احمر خستگی ندارند زیرا برای خدا کار می کنند که حضور به موقع آنان در وقوع بلایای طبیعی و سایر مشکلات بسیار ستودنی است و امیدواریم که با تجهیز بیشتر نیروهای جمعیت هلال احمر، شاهد فعالیت نوعدوستانه بیش از پیش آنان باشیم.

w

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :