کاشف اسرار – فرماندار ماسال با گرامی داشت دهه مبارک فجر ، شعار دهه مبارک فجر امسال را 《جشن ملی، مشارکت قوی و آینده روشن》 عنوان و اظهار کرد: رسانه ها خدمات دولت و نظام را به سمع و نظر مردم برسانند تا همه از این خدمات مطلع شوند.

غلام رضا گیل چالانی ” طی سخنانی در نشست خبری ” با بیان اینکه اقدامات خوبی در این دولت رقم خورده است افزود: ایجاد اشتغال از اولویت های دولت انقلابی ” رئیسی ” است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده همزمان با دهه مبارک فجر به هفت بانوی زیر 35 سال شهرستان که دارای 4 فرزند هستند زمین مسکونی اهدا می شود.

این مسوول با اشاره به اینکه سال گذشته از محل تبصره 16 و امسال از محل تبصره 18 تسهیلات خوبی به شهرستان اختصاص یافت گفت: ۳۷۵ پروژه عام المنفعه در شهرستان ماسال اجرا شده که برای تکمیل پروژه‌ های مذکور 1 هزار  میلیارد ریال(معادل 100میلیاردتومان) اعتبار اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۳۰۸ پروژه اقتصادی و اشتغال زایی، ۵۳ پروژه عمرانی و عام المنفعه و ۲۴ واحد مسکن روستایی ، پروژه ساخت مدرسه ۳ کلاسه ، واگذاری ۲۴واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) وبهزیستی، پروژه های عمران شهری ماسال و شاندرمن، افتتاح همزمان پروژه اشتغالزایی کمیته امداد، پروژه های برق رسانی، آبرسانی، آسفالت راه های روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راهداری و حمل ونقل جاده ای مهمترین پروژه‌های دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۲ در شهرستان ماسال می باشد.

فرماندار ماسال ضمن اعلام برگزاری رژه خودرویی در اولین روز از دهه مبارک فجر بیان کرد: برنامه های متنوع فرهنگی، مسابقات ورزشی، جشن های انقلاب در ایام الله دهه فجر اجرا خواهد شد و افزود: ضمن اجرای برنامه گلباران گلزار شهدای شهرستان و دیدار با خانواده معظم شهدا، نورافشانی شب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وراهپیمایی روز ۲۲ بهمن در بخش شاندرمن و ماسال برگزار خواهد شد.

گیل چالانی گفت: قطعاً مردم شهرستان ماسال در یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور گسترده خود در راهپیمایی گرامیداشت این روز عزیز پاسخ دندان شکن به یاوه گویی های دشمنان انقلاب اسلامی را خواهند داد..

وی راهپمیایی 22 بهمن امسال را بسیار پر اهمیت دانست و افزود: از عموم مردم همیشه در صحنه شهرستان دعوت می شود تا در راهپیمایی 22 بهمن حضور با شکوه داشته و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان این نظام بزنند.

نماینده عالی دولت در ماسال با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن تمام توان خود را گذاشته تا مردم در انتخابات شرکت نکنند اما مردم بار دیگر حماسه ای بزرگ خواهند آفرید.

گیل چالانی ”  با بیان اینکه اصحاب رسانه و مسئولان باید مثل همیشه پای کار بیایند و مردم را دعوت به حضور پر رنگ در عرصه انتخابات نمایند تصریح کرد: شور انتخابات همیشه در شهرستان ماسال و منطقه تالش بزرگ زیاد بوده و امسال هم ان شاء الله این حضور، پرشور و حداکثری خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :