کاشف اسرار – مدیران کل امور اقتصادی و دارایی  و شیلات استان گیلان روز دوشنبه ۱۸ دی ماه جهت بازدید از *سایت ۱۰۰ هکتاری حفظ و بازآفرینی ذخایر ماهیان دریای خزر* به شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر رفتند.

به گزارش کاشف اسرار ز ؛مدیر کل شیلات گیلان  از اهتمام جدی این دستگاه اجرایی درخصوص مجموعه 100 هکتاری بندرکیاشهر باهمکاری دستگاه های مرتبط خبر داد و اظهار امیدواری کرد این پروژه که بعد از ۱۵ سال نیمه تمام رها شده بود با همت همه دستگاه های متولی به سرانجام برسد .

کوروش خلیلی ، اضافه کرد : اعتبارات ملی پروژه اخذ و کارهای عمرانی در حال انجام است و با تخصیص و جذب اعتبارات تعهد استانی مصوبات دور اول سفر ریاست  جمهور  به استان گیلان. مجموعه 100 هکتاری کیاشهر در مدار تولید کامل قرار گیرد،
در ادامه این بازدید مدیران کل شیلات و امور اقتصادی و دارایی استان به صورت سرزده از پره های صیادی دستک و روستای دهنه سر سفید رود بازدید کردند.

گفتنی است رئیس واعضای شورای روستای دهنه سر سفید رود در این بازدید مدیران کل راهمراهی نمودند.در این بازدید به بررسی میدانی و حضوری مشکلات تعاونی پره صیادی حوزه بندر کیاشهر نیز پرداختند.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :