کاشف اسرار – دبیر کل حزب اعتدال و توسعه ” و نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت با بیان این که در زمان تصدی سمت ” معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه ” نماینده همه مردم بوده است خطاب به مردم غیر متمایل شرکت در انتخابات، گفت : اگر خواستار تغییر وضع موجود هستید، باید در انتخابات شرکت کنید.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار ، ” محمد باقر نوبخت حقیقی ” طی سخنانی در مراسم افتتاح ستادهای مردمی خود در بلوار دیلمان گلسار رشت ، گفت: خیلی ها به من توصیه کردند که کاندیدا نشوم و در مجلس حضور نیابم.

وی خاطر نشان کرد : فردی همچون غلام علی جعفر زاده ایمن آبادی ” که از لحاظ سیاسی بسیار بالا هستند به من توصیه کردند که در این مجلس حضور نیابم و حتی برادرم نیز که پزشک هستند، از لحاظ پزشکی درخواست کردند که این مسئولیت را قبول نکنم و همسرم نیز مرا منع کرد.

این فعال سیاسی ، متذکر شد : اما حقیقت این است که من حس دیگری دارم و برای این مردم شریف می ارزد که هر کاری را انجام داد؛ زیرا این مردم علاقه و وفاداری خود را نسبت به من در سالهای گذشته نشان داده اند.

نوبخت حقیقی ” ، متذکر شد : : در دوره سوم مجلس ۲/۵ برابر دوره دوم رای آوردم و ۱۰۰ هزار رای بیشتر از نفر دوم داشتم که این اعتماد مردم به من بود ،
مردم گیلان و رشت بسیار خونگرم هستند و تاکنون نیز با رای حداکثری مردم فقط در دور اول انتخاب شدم و نمی توان این اعتماد و عواطف را فراموش کرد.

وی با اذعان بر این که امروز مردم سخت در گرفتاری هستند و من وظیفه خود می دانم که در کنار مردم باشم زیرا کدام سیاست مدار در خانه نشسته و انتقاد کرده که مشکل حل شده باشد و شاید عافیت طلبی ایجاب بکند در خانه بمانیم و گاهی هم یک انتقادی بکند و کدام سیاست مدار در خانه نشسته ، انتقاد کرده و گره هی از ردم باز کرده است ؟ ، اعتقاد دارد : گفتن و حرف زدن خیلی مشکل نیست ، مشکل این است عزیزانی می آیند کف خیابان و کسی را ندارند ، کسی کنار آنان باشد و به وقت بتواند از وجاهت و ارتباطاتی که با نظام دارد در جهت صیانت از عزیزانش استفاده بکند ، پس باید در میدان بود تا مشکلات برطرف و گره گشایی شود.

معاون رییس جمهوری در دولت های یازدهم و دوازدهم به حضورش به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اشاره کرد و گفت: در دوران حضورم به عنوان رییس سازمان برنامه و بودجه من نماینده همه مردم کشور بودم اما نباید حق گیلان ضایع می شد.

به گفته نوبخت حقیقی ” ۲ هزار میلیارد تومان تجهیزات به بیمارستانها و برای احداث بیمارستان در گیلان هزینه شد و تونل های رشت به قزوین احداث شد و فقط مسیر کوتاهی از این آزاد راه مانده بود که گفته بودند طی ۲ ماه افتتاح می شود اما ما ۲ سال و نیم است که منتظریم که این پروژه تحویل شود.

وی به ساخت راه آهن رشت به کاسپین در دولت های یازدهم و دوازدهم و نیمه کاره باقی ماندن آن اشاره و تصریح کرد : من فکر می کردم بعد از یک تا دو ماه پس از پایان فعالیت دولت سابق مورد بهره برداری قرار بگیرد ولی افتتاح نشد.

این شهروند رشتی ، خاطر نشان کرد : در برف سنگین گیلان سال ۹۸ نیز ۴ روز به گیلان آمدم و با هلیکوپتر به روستاها سرکشی می کردم و هر کاری که برای گیلانیان انجام دادم، حق آنان بود.

نوبخت حقیقی ” ، متذکر شد : همان طور که در سیل دروازه قرآن شیراز در کنار شیرازی ها و در سیل خوزستان در کنار مردم خون گرم این خطه بودم و بر خود فرض می دانستم عدالت را رعایت کنم.

وی ضمن تشکر از حضور مردم در مراسم مزبور  ، خطاب به افراد غیر متمایل شرکت در انتخابات ، اظهار داشت: اگر خواستار تغییر وضع موجود هستید، باید در انتخابات شرکت کنید.

دبیر کل حزب اعتدال و توسعه ” با بیان این که که وظیفه دارم در کنار مردم بایستم و مطالبات محلی را پاسخ بدهم ، متذکر شد : شما مردم مطالبات دیگری هم دارید که به آنها باید در تریبون مجلس شورای اسلامی پاسخ داد و در تصمیم گیری های کلان باید از مردم دفاع کرد .

نوبخت حقیقی ” با اشاره به انجام نظر سنجی علمی روزانه توسط خودش درباره میزان حضور مردم پای صندوق های رای 11 اسفند ماه جاری ، تصریح کرد : تاکنون 60 درصد تصمیم گرفتند رای ندهند ، 20 تا 25 درصد اعلام کردند حتما رای می دهند و 15 تا 20 درصد نه یخ بنداند و نه آب روان و یک برفه آبند و یک مقدار گرما ببینند پای صندوق رای می آیند و از 15 تا 25 درصدی که تکلیفی می باشند باز خدا را شاکرم که هنوز بالاترین رای برای بنده حقیر است و حدود 140 هزار نفر به بنده رای می دهند.

نویسنده : خلیل اخوان اصغری

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :