کاشف اسرار – استاندار گیلان با ضروری دانستن نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در جامعه، خواستار تلاش همه سازمان ها به ویژه صدا و سیما برای تحقق این مهم شد.

اسدالله عباسی ؟ طی سخنانی در نشست مدیریت بحران ناترازی گاز در استانداری گیلان با بیان اینکه بارش های اخیر موجب بازگشت امید به استان شده است، خاطرنشان کرد: باید همه دستگاه ها با همکاری و تعامل مناسب زمینه استفاده حداکثری از این موهبت الهی را فراهم نمایند.

وی در خاتمه از همه نهادهای و سازمان های دولتی خواست تا برای حفظ پایداری جریان گاز در استان و گذر از سرما نهایت همکاری را با شرکت گاز داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان طی سخنانی گزارشی از وضعیت مصرف گاز در حوزه های مصرف ارائه کرد و با اشاره به سخنان وزیر نفت مبنی بر افزایش بی سابقه مصرف گاز در کل کشور از همه خواست در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

عیسی جمال نیکویی ” با اشاره به محدودیت ظرفیت سوخت دوم صنایع و نیروگاه ها در استان گفت: امیدواریم با برنامه ریزی مناسب ظرفیت این مخازن تا 45 روز افزایش یابد تا مشکل افت و یا قطعی گاز در این بخش ها به حداقل برسد.

وی در پایان با بیان اینکه در روزهای آینده شاهد وقوع یخبندان در سراسر استان هستیم، گفت: صرفه جویی در همه بخش ها به ویژه بخش خانگی و نیز خاموشی کامل موتورخانه مدارس و ادارات تعطیل می تواند تا حد زیادی به پایداری جریان گاز کمک کند.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :