کاشف اسرار _

مدیرعامل هلال‌احمر گیلان ، گفت :  ۲ هزار  نفر از خدمات درمانی ، توانبخشی و دارویی جمعیت استان بهره مند شدند

 هادی سلیمی‌گفت : با اجرای طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در واحد درمان ۱۸۵۰ نفر از خدمات درمانگاه صلح ، مرکز توانبخشی رودسر و داروخانه جمعیت هلال احمر بهره مند شدند

به گفته وی ، با اجرای طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در واحد درمان ۱ هزار و  ۸۵۰ نفر از خدمات درمانگاه صلح ، مرکز توانبخشی رودسر و داروخانه جمعیت هلال احمر بهره مند شدند.

این مسوول با اشاره به اینکه طرح نوروزی از تاریخ ۲۷ اسفند لغایت ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه داشت افزود : از مجموع مراجعین طرح نوروزی ۵۹۷ نفر از بخش عمومی و واکسیاسیون ، قریب به  ۱ هزار نفر از خدمات داروخانه بهره مند شدند و در این ایام کلیه پرسنل درمان در مراکز درمانی صلح و توانبخشی رودسر ، آماده ارایه خدمات به مسافرین و همشهریان بودند .

سلیمی ، با تاکید بر اعلام مهلت ارسال پرونده سلامت زائرین به مرکز پزشکی حج و زیارت اظهار داشت: ویزیت حجاج ثبت نام شده در سامانه حج و زیارت استان توسط نماینده حج پزشکی استان مستقر در درمانگاه صلح در روزهای تعطیل نیز انجام شد .

وی  ” با اشاره به اینکه حجاج آماده اعزام باید واکسن مننژیت را قبل از سفر دریافت کنند اضافه کرد: درمانگاه صلح جمعیت هلال احمر علاوه بر بررسی سلامت عمومی ، واکسیناسیون حجاج نیز را انجام می دهد .

انتهای پیام/

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :