کاشف اسرار – مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه تولمات با بیان اینکه روند توسعه، تجهیز و ساخت فضاهای آموزشی در استان شتاب بیشتری گرفته است، بیان داشت: نوسازی مدارس با تامین زیرساخت های آموزشی مناسب، زمینه پرورش نیروی انسانی توانمند، خلاق و متعهد را برای آینده ایران عزیز فراهم می نماید.

علی دقیق در این دیدار ضمن تشریح اقدامات و فعالیت های اداره کل نوسازی مدارس استان در منطقه تولمات، افزود: برقراری عدالت آموزشی و توزیع عادلانه و متوازن امکانات اولویت راهبردی نوسازی مدارس می باشد.

وی با بیان اینکه روند توسعه، تجهیز و ساخت فضاهای آموزشی در استان گیلان شتاب بیشتری گرفته است، بیان داشت: نوسازی مدارس با تامین زیرساخت های آموزشی مناسب، زمینه پرورش نیروی انسانی توانمند، خلاق و متعهد را برای آینده ایران عزیز فراهم می نماید.

این مسئول با بیان اینکه نوسازی مدارس در راستای عملیاتی نمودن سند تحول بنیادین، همواره تلاش نموده است، افزود: احداث مدارس با شاخص‌ها و استانداردهای تراز سند تحول بنیادین، اصلی ترین برنامه راهبردی در توسعه فضاهای آموزشی است.

دقیق ” به ضرورت تجهیز مدارس به فناوری های نوین آموزشی پرداخت و اظهار داشت: تامین فناوری های نوین در مدارس احداثی از برنامه ها و دغدغه های جدی نوسازی مدارس می باشد.

وی در پایان با اشاره به شروع پروژه آموزشی عظیم داوری در تولمات بیان داشت: اولویت دولت رفع محرومیت در مناطق کم برخوردار بوده و در نوسازی مدارس نیز عزمی جدی در این راستا شکل گرفته است.

گفتنی است در ادامه در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام، کمبود فضاهای آموزشی و تجهیزات مورد نیاز مدارس و هنرستانها، بحث و تبادل نظر شده و تصمیمات لازم نیز اتخاذ شد .

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :