کاشف اسرار -مدیر کل نوسازی مدارس گیلان با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی و گروههای جهادی در اجرای این طرح ارزشمند، بیان داشت: باید در تمامی عرصه های آموزشی و توزیع امکانات نگاه عدالت محور حاکم باشد.

علی دقیق ” طی سخنانی در کارگروه بهسازی و شاداب سازی مدارس قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در اداره کل نوسازی مدارس گیلان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور دولت مردمی و تیم همراه، بیان داشت: مسیر خدمت شهید آیت‌الله رئیسی باید با قدرت ادامه یابد.

وی اهمیت طرح شهید عجمیان را یادآور و بر استفاده از تمامی ظرفیت ها برای اجرای دقیق نهضت بهسازی و شاداب‌سازی مدارس کم برخوردار تاکید و با اشاره به اقدامات جهادی در راستای گسترش عدالت آموزشی بیان داشت: قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در راستای توجه ویژه‌ به مدارس مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار تشکیل شده و باید این موضوع تقویت شود.

این مسوول توجه به مدارس دولتی عادی در مناطق کم‌تر برخوردار را در راستای منویات رهبر معظم انقلاب دانست و اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام شده بهسازی و شاداب‌سازی کلاس‌های درس با همکاری گروه‌های جهادی در مدارس کم برخوردار گیلان تا پایان تابستان اجرا می‌شود.

دقیق با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی و گروههای جهادی در اجرای این طرح ارزشمند، بیان داشت: باید در تمامی عرصه های آموزشی و توزیع امکانات نگاه عدالت محور حاکم باشد.

وی در پایان با بیان اینکه محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در دستور کار قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی قرار دارد تصریح نمود: عدالت در عرصه آموزش یکی از شاخصه های مهم توسعه همه جانبه سیستم آموزشی و زمینه ساز بروز استعدادها و توانمندی هاست.

گفتنی است در ادامه در خصوص برنامه ریزی دقیق برای اجرای نهضت بهسازی و شاداب سازی مدارس، برنامه های اجرایی آموزش و پرورش و نوسازی مدارس در جهت رسیدن به اهداف قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی، حمایت گسترده از گروه های جهادی، شناسایی و اولویت‌بندی نیازهای مناطق هدف و با تراکم بالای دانش آموزی، بسیج ظرفیت‌های سایر نهادها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی در راستای اهداف قرارگاه بحث و تبادل نظر شد.
این جلسه با حضور علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، نظری معاون آموزش متوسطه استان(دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر) و سایر اعضای کارگروه در دفتر مدیرکل تشکیل و در خصوص نهضت بهسازی و شاداب سازی مدارس بحث و تبادل نظر نمودند.


پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :