کاشف اسرار -پیرو سیاست های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت مبنی بر افزایش سرانه فضای سبز در محدوده منطقه یک شهرداری رشت احداث چند پارک جهت رفاه حال شهروندان در دستور کار قرار گرفته است

به گزارش کاشف اسرار به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک رشت، در راستای بازدید میدانی شهردار رشت در محدوده شهرک آزادگان و درخواست شهروندان، عملیات احداث پارک آغاز شد.

جانمایی و طراحی این پارک در حاشیه شهرک آزادگان به متراژ ۷هزارمتر مربع است و ۵هزار متر مربع نیز برای آن دسترسی دیده شده که در حال حاضر نیز عملیات اجرایی آن در حال انجام می باشد.

باتوجه به جلسات متعددی که با مشاور اجرایی این پروژه و کارشناسی های صورت گرفته توسط شهرداری منطقه یک رشت انجام شده نکات ضعف و قوت احداث پارک به متراژ حدود ۷هزار متر مربع با نظارت مدیر منطقه یک شهرداری به نحوه احسن مورد بررسی قرار گرفته تا آنطور که شایسته شهروندان است اجرایی شود.

وسايل بازي متناسب برای کودکان، مجموعه ورزش صبحگاهي، کتابخانه، سرویس بهداشتی و… از جمله امكاناتي است كه در ساخت اين پارك جهت رفاه حال شهروندان به كار گرفته خواهد شد.

به سبب واقع شدن این پارک در حاشیه شهرک آزادگان و متراژ قابل توجه آن پیش بینی می شود علاوه بر ساکنان این محله از نقاط دیگر شهر نیز جهت استفاده از این امکانات، استقبال خواهد شد.

‌با افزایش سرانه‌ فضای سبز امیدواریم گام مؤثری در جهت دستیابی به توسعه پایدار شهری، افزایش رفاه و جلب رضایت‌مندی شهروندان برداریم.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :