کاشف اسرار – مدیرکل صمت گیلان گفت: سه طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از ۴۰۰ نفر امروز با حضور وزیر صمت در شهر صنعتی رشت به بهره‌برداری می‌رسد.

تیمور پور حیدری دیلمی “مقارن با افتتاح پروژه‌های صنعتی شهر صنعتی رشت با حضور وزیر صمت در گفتگو با خبرنگار کاشف اسرار  اظهار کرد: طرح توسعه شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودروی ایران با مجموع سرمایه‌گذاری ۱۳۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۳۰۰ نفر امروز افتتاح می‌شود.

وی ابراز کرد : شرکت فرآوری وساخت تنها تولیدکننده انواع جعبه فرمان برقی هیدرولیکی خودرو در ایران بوده که یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه در سال تولید دارد.

این مسوول ، افزود: این طرح توسعه با تولید انواع کمک فنر و ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار عدد در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع و با زیربنای ۲۵ هزارمترمربع با حضور وزیر صمت به بهره‌برداری می‌رسد.

پور حیدری دیلمی ” افتتاح طرح توسعه شرکت روکش آریا پویا تولیدکننده اوراق فشرده چوبی رنگ شده را از دیگر پروژه‌های افتتاحی اعلام کرد و متذکر شد: این طرح با سرمایه‌گذاری ۸۵۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزارمترمربع، زمینه اشتغال ۲۰ نفر به طور مستقیم فراهم شده که در مجموع اشتغال این شرکت ۱۸۵ نفر است که در زمینی به مساحت ۲۸ هزار و ۶۰۰ مترمربع و با زیربنای بیش از ۲۵ هزار مترمربع فعالیت می‌کند.

به گفته وی با افتتاح شرکت کارا اندیشه هامرز با سرمایه‌گذاری ۴۵۰۰ میلیارد ریال، ۱۰۰ فرصت شغلی مستقیم فراهم شده، این واحد صنعتی تولیدکننده اوراق فشرده چوبی با روکش ملامین با ظرفیت سالانه هشت میلیون مترمربع و روکش ملامین با ظرفیت سالانه ۹۵۰۰ تن در زمینی به مساحت بیش از ۲۱ هزار مترمربع و بازیربنای ۱۲ هزار و ۳۱۲ مترمربع شروع به فعالیت کرده است.

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :