کاشف اسرار – علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در راس هیاتی به اتفاق کوچکی نژاد نماینده مردم شریف شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، محمد رضا فلاحتگر مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی گیلان و محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در مجتمع دانشگاهی لاکان رشت از ساختمان در دست احداث بیمارستان جنرال 421 تخت خوابی رشت بازدید کرد.

به گزارش کاشف اسرار به نقل از اداره کل راه و شهر سازی گیلان ، معاون وزیر راه و شهرسازی و عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در جریان بازدید از ساختمان در دست احداث بیمارستان ۴۲۱ تخت خوابی رشت، پیشرفت فیزیکی آن را در طول دولت سیزدهم قابل‌توجه توصیف کرد.

علی نبیان از تخصیص اعتبار بالغ‌بر ۴۷۰ میلیارد تومانی سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی جهت تسریع در احداث بخش‌های باقی‌مانده و تجهیزات آن خبر داد و گفت: انتظار است تا پایان ماه آینده دو طبقه فوقانی این بیمارستان تکمیل شود.

گفتنی است در این نشست همچنین بر عزم جدی سایر دستگاه‌های زیرساختی نظیر آب، برق، گاز و تلفن جهت آزمایشات اولیه و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر بیمارستان ۴۲۱ تخت خوابی رشت تأکید شد.

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :