کاشف اسرار -روز جاری با تصمیم و ابلاغ رییس شورای اسلامی شهر رشت ” ، ” رسول محمد پور ” از بهترین مدیران اخلاق مدارمدیریت شهری از سمت مدیر روابط عمومی این نهاد عمومی غیر دولتی عزل شد.

به گزارش کاشف اسرار ، شنیده شده این عزل ناگهانی و شوک آور در پی انتشار پست و طرح سوال از سوی ” محمد پور ” درباره ” سعید جلیلی بود ”

که در فضای مجازی از سفر انتخاباتی علیرضا زاکانی با هلی کوپتر در حمایت از جلیلی انتقاد کرده بود .

برخی فعالان مجازی استان ادعا داشتند که تصویر منتشر شده توسط محمدپور از هلی کوپتر زاکانی مربوط به مانور مشترک امداد هوایی تهران در سال ۱۴۰۱ است و ارتباطی با سفرهای انتخاباتی او ندارد.

در انتخابات ریاست جمهوری؛ اکثریت اعضای شورای شهر رشت در ستاد محمدباقر قالیباف عضو بوده و برخی دیگر نیز از اعضای ستاد سعید جلیلی هستند.

این در حالی است ” رضا عاشری ” عضو شورای اسلامی شهر رشت و معاون انتخاباتی ستاد استانی ” جلیلی ” پیش از آن با انتشار استوری به فرمانداران و دهیاران توهین کرد.

ناگفته نماند حضرت علی(ع) «مشکلات و رنج‌های مردم» را لحظه‌ای تحمل نمی‌کردند/ حضرت با «فقر، شکاف طبقاتی و تبعیض» به شدت مقابله کردند/ «رسیدگی به مردم و ایجاد آرامش» از دغدغه‌‏های حکومتی امام علی (ع) بود / در نگاه حضرت علی(ع) «نقد حاکمیت» تکلیف شرعی مردم است.

پایان پیام

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :