کاشف اسرار-فرماندار رشت بر احترام گذاشتن به رای برخی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت مبنی بر عزل شهردار در جلسه امروز پارلمان شهری تاکید کرد.

سیروس شفقی لحظاتی قبل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار درباره ارزیابی خویش از عزل شهردار رشت در روز جاری از سوی شورای اسلامی شهر،اظهار کرد:باید به حضور و رای قانونی اعضای شورای اسلامی شهر رشت احترام گذاشت.

به گفته وی،اعضای شورای اسلامی شهر رشت به عنوان نمایندگان مردم دارای وظایف و اختیارات قانونی می باشد که یکی از وظایف آنان انتخاب،استیضاح و عزل شهردار بوده و باید به تصمیمات آنان احترام گذاشت.

این مسوول،با اشاره به برگزاری معارفه سرپرست شهرداری رشت در روز جاری،خاطر نشان کرد:صورت جلسهو حکم انتصاب”فرامرز جمشید پور”به سمت سرپرست شهرداری رشت،توسط فرمانداری رشت واصل شده است.

شفقی،بر تصریح بر این که فرآیند استیضاح و عزل شهرداران توسط شوراهای اسلامی شهرها پیگیری می شود،بیان کرد:فرمانداری رشت روال قانونی خود را در قبال مصوبات شورای اسلامی شهرها از طریق کمیته انطباق مصوبات انجام می دهد و هم چنان مستحکم طبق قوانین به مصوبات رسیدگی می کند.

وی اضافه کرد:در زمان رسیدگی به مصوبات در صورت مشاهده اشکالات،به صورت مستند و قانونی جهت رفع اشکال پاسخ داده می شود،ضمن این که شورای اسلامی پاسخ به هر مصوبه خویش را از طریق کمیته انطباق مصوبات دریافت خواهد کرد.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :