کاشف اسرار-مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از تدارک دیدن برنامه ای برای بازدید و استفاده اصحاب رسانه و خبرنگاران مطبوعات،پایگاه های خبری و خبرگزاری های استان از سه طرح  سالم سازی دریا در پنج شنبه یا جمعه هفته آینده خبر داد.

علی پور حسن آستانه ای در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار،ضمن تبریک فرا رسیدن روز قلم به اهل قلم و اصحاب رسانه در گیلان و اعلام این خبر،اظهار کرد:بازدید از طرح سالم سازی منطقه آزاد انزلی،ساحل مروارید و جفرود و حتی مناطق خطر آفرین در دستور کار قرار دارد و این بازدید نگاه اصحاب رسانه را به طرح های سالم سازی مثبت می کند.

وی زمان در نظر گرفته شده را از ساعت 8 تا 12 ذکر کرد و افزود:از جمله برنامه های در نظر گرفته شده شنا در دریا و صرف نهار می باشد و  در این باره اطلاع رسانی می شود.

لازم به ذکر می باشد این بازدید بنا به پیشنهاد مدیر مسوول پایگاه خبری”کاشف اسرار”و موافقت مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان صورت می گیرد.

چنین پیشنهادی در آذر ماه سال گذشته به مدیر عامل خانه مطبوعات استان ارایه ولیکن تاکنون از سرنوشت اجرای آن خبری نیست و انتظار می رود سخنگوی این موسسه صنفی پاسخی ارایه بدهند که به کجا رسید؟

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :