کاشف اسرار-اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان میزبان نخستین گردهمایی منجمان آماتور می باشد و این گردهمایی با نگاه تخصصی به پدافند غیرعامل در رشت از روز جاری در ساختمان تاریخی شهرداری رشت در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،این همایش ملی با همکاری دانشگاه گیلان و دانشگاه علمی و کاربردی ،شهرداری رشت و پارک علم و فناوری گیلان برگزار و مراسم اختتامیه آن در روز جمعه 16 تیرما در ساعت 9 صبح در محل سالن اجتماعات پارک علم و فناوری گیلان برگزار می شود.

این گردهمایی با حضور معاون اداره کل پدافند غیر عامل وزارت کشور و 110 نفر از منجمان آماتور شروع به کار کرده و از جمله برگزار کنندگان : وزارت کشور،استانداری،آموزش و پرورش،انتقال خون،جنگل ها و مراتع،پدافند غیر عامل،شورای سیاست گذاری ایمه جمعه،محیط زیست،دانشگاه گیلان،فرمانداری،شورای اسلامی شهر،شهرداری و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت است.
گردهمایی مذکور با حضور منجمان کشور و متخصصان پدافند غیرعامل با هدف شناسایی و معرفی فعالیت‌ها و آخرین دستاوردهای منجمان کشور و معرفی فعالیت‌های نجومی، سایبری، اینترنت شروع به کار کرده است.

گردهمایی پدافند غیر عامل تیر 96 رشت

در این گردهمایی کارگاه‌های تخصصی با همکاری پدافند غیرعامل استان و به‌منظور شناسایی مخاطرات حوزه نجوم و فعالیت‌های منجمان در راستای حفظ پایداری امنیت ملی انجام می شود.

لازم بذکر است در مراسم اختتامیه ، شاهد حضور استاد برجسته علمی کشور و حضور استاندار گیلان و برخی از مسئولان دستگاه های اجرایی کشور خواهیم بود.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :