کاشف اسرار-مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آب خیز داری گیلان از توقف عملیات حفاری و معرفی  تخریب گر و متجاوز به عرصه ملی جنگلی در کوی نجار روستای ویسرود شهرستان شفت به محاکم قضایی خبر داد.

photo_2017-09-24_05-06-21

علی نقی صدیقی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار کاشف اسرار در شفت با اعلام  این خبر ،اظهار کرد:متجاوز به عرصه ملی توسط بیل مکانیکی زنجیری در حال حفاری،تخریب و تجاوز بود و به دنبال ارائه گزارش و پی گیری رسانه ای  توسط مدیر کل منابع طبیعی و آب خیز داری استان دستور توقف عملیات حفاری صادر شد.

photo_2017-09-24_05-07-11

وی با اشاره به تجاوز به مساحت بین 500 تا 600 متر مربع از اراضی ملی توسظ اهالی محلی از پی گیری این تخلف قانونی از پایگاه خبری کاشف اسرار،بسیار قدر دانی کرد و خواستار ارائه گزارش های مشابه که ممکن است از دید مامورین منابع طبیعی مخفی بماند جهت پی گیری سریع و قبل از رسانه ای شدن بشود.

لازم به ذکر می باشد در اواخر هفته گذشته خبرنگار این رسانه به همراه یکی از کارشناسان ارشد حقوق جزاء  و هم چنین یکی از فعالین صنعت گردشگری و لیدر تورهای استان مراتب تجاوز به عرصه ملی را مشاهده و النهایه منجر به پی گیری مستمر مدیر کل و هم چنین مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی استان و برخورد با متخلف شد.

photo_2017-09-24_05-06-26

پایان پیام

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :