کاشف اسرار-مدیر کل روابط عمومی استانداری گیلان اولین برنامه رسمی نماینده عالی دولت در استان پس از برگزاری مراسم معارفه با حضور کشور را دیدار با خانواده شهید سرافرازی در رشت اعلام کرد.

یوسف گلشن  امشب در گفتگو با خبرنگار کاشف اسرار با اعلام این خبر،اظهار کرد:”مصطفی سالاری”به اتفاق تعدادی از مدیران استانی به دیدار خانواده شهید”امین اصغری”در خیابان سردار جنگل”سام”رشت رفت.

لازم به ذکر می باشد شهید”اصغری”متولد 15 آبان 1344 بوده و در 20 شهریور 1362 ازدواج و در 26 دی ماه 1363 به شهادت رسید و یادش گرامی باد.

وصیت نامه شهید امین اصغری
بسم الله الرحمن الرحیم

“یا ایها الذین آمنوا تقوا . . . و ابتقوا الیه الوسیله و جاهدوا فی سبیل لعکم تفلحون”
” ای اهل ایمان از خدا بترسید و ( بوسیله ایمان پیروی اولیاء حق) بخدا توسل جوئید و در راه او جهاد کنید باشد که رستگار شوید”با سلام و درود فروان به حضرت بقیه ا. . . الاعظم ارواحناله الفدا لمقدمه و رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی و با درود بیکران به شهیدان به خون خفته نهضت اسلامی ایران و با تحیت و قدردانی از ملت شریف ایران و درود به رزمندگان اسلام که با گذشتن از جان و مال خود در راه معشوق جان می سپارند که تمام این پیروزیها اسلام را به اینها مدیون هستیم، بدینوسیله اینجانب برادر کوچک شما امین اصغری وصیت نامه خود را بدین شرح معروض می دارم :ای امت اسلامی ایران که با ایثار های جانی و مالی خود به رزمندگان کمک می کنید امیدوارم که در پشت جبهه با این منافقان آمریکایی نیز مبارزه کنید و دیگر اینکه پشتیبانی ولایت فقیه باشید تا به اسلام ضربه ای نخورد.

و از شما ملت شهید پرور ایران می خواهم که برای صدور انقلاب و کورشدن چشم منافقان وحدت کلمه و کلمه وحدت را حفظ نمائید یعنی در حفظ تقوای الهی کوشا باشید و متفقانه خط رهبر کبیر اسلام که همانا پیاده شدن احکام الهی و برقراری حکومت ا. . . در جامعه است را ادامه دهید .

سخنی چند با خانواده گرامی و حزب الله خودم :

پدر و مادر عزیز که برای ایمان حقیر زحمت ها و مرارت های زیادی را متحمل شده اید، اگر چه این حقیر نمی تواند تمام زحمات شما را در راه تربیت یک چنین فرزندی که می خواهد فدائی راه حسین و آرمان حسین شود تقدیر و قدردانی کند ولی همین قدر می توانم بگویم که از شما خیلی ممنون که مرا با اسلام و قرآن آشنا نموده اید.

امیدوارم ای مادرعزیزم تمامی مادران شهید داده اجر و پاداش خود را از سرور زنان عالم فاطمه زهرا بی بی دو عالم سلام ا. . . و سلامه علیها بگیرید و ای پدر و تمام پدران شهید داده امیدوارم که اجر و پاداش خود را از منجی عالم بشریت یادگار قرآن درزمین یعنی حضرت مهدی سلام ا. . . و سلامه علیه بگیرید .

مادر و پدر عزیزم امیدوارم که از این فرزند خود راضی و خشنود باشید، برادران عزیز خودم اگر من در راه قرآن و احکام اسلام شهید شدم تقاضا دارم که اسلحه مرا به زمین مگذارید که همانا سلاح من ایمان به خدا و پیروی از خط ولایت فقیه می باشد و شما را توصیه می کنم به تقوی الهی و مکارم اخلاقی و در آخر پیامی از شهیدان در راه خدا به ملت شهید پرور و خانواده گرامی خود دارم و آن این است آنها که رفتند کار حسین نمودند و آنها که ماندند باید کار زینبی کنند.

و السلام علی من التبع الهدی .

سلام به رهروان طریق هدایت

« خدایا ، خدایا ، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار ، از عمر ما بکاه و به عمر رهبر افزا »

« امین اصغری »

پایان پیام

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :