کاشف اسرار-طبق اطلاعیه های از قبل منتشر شده قرار بود جشن ولادت امیر المومنین(ع)و سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران از ساعت 20 در پیاده راه فرهنگی هسته مرکزی رشت منعقد بشود ولی با تاخیر 45 دقیقه ای شروع به کار کرد.

index

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،در غیاب 9 عضو شورای اسلامی شهر،شهردار و معاونین،مدیران عامل سازمان ها،مدیره روابط عمومی و مدیران مناطق شهرداری رشت،محمد حسن عاقل منش و محمد حسن علی پور کسبخی(دو عضو پارلمان شهری)،علی رضا حسنی(رییس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری و تعدادی از مدیران زیر مجموعه  و مدیر مسئول پایگاه خبری کاشف اسرار،حاضرین در این جشن متنوع بودند.

2

بنا بر شنیده ها که صحت و سقم آن در دست بررسی می باشد،”مسعود نصرتی قزوینی نژاد”به عنوان شهردار رشت در هنگام برگزاری این جشن در زادگاه خویش در استان قزوین به سر می برد.

اجرای سرود جمهوری اسلامی  و پخش کلیپ سخنان نوروزی رهبر انقلاب؛آغاز گر این برنامه بود و پس از آن “ایمان فرج الهی”و “ایلیا نیک نام”مجری گری برنامه را بر عهده گرفتند و گروه “همراهی کاسپین”به سرپرستی”امیر آسیب”هم عهده دار حفاظت در نظم برنامه بودند.

5

در حین اجرای برنامه توسط این دو جوان،ساکنین و مغازه داران،شهروندان و گردشگران حاضر در برنامه و یا در حال عبور از پیاده راه شاهد مراسم نور افشانی بودند و پس از آن برنامه مولودخوانی و دف نوازی انجام شد.

4

اجرای برنامه شعبده بازی توسط “علی آریو”،نقل گویی”رسول حق دوست”از مجریان قدیمی صداوسیمای مرکز استان گیلان”،شرکت در مسابقه قرعه کشی از طریق ارسال نام خانوادگی شرکت کننده و نام شرکت مجری برنامه به شماره پیامک از قبل تعیین شده،اجرای برنامه توسط “ارشد امیر اسکندری”مرد خنده گیلان و ایراد سخنرانی توسط رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر از آیتم های برنامه بود.

محمد حسن علی پور کسبخی”پس از حدود یک ساعت نظاره گر برنامه بود،به دلایل نامعلومی مکان برگزاری را ترک کرد و “محمد حسن عاقل منش”حدود ساعت22:30 دقیقه هم زمان آغاز برنامه توسط مجری صداوسیما هم خداحافظی کرد و رفت و احتمال دارد داشتن برنامه دیگر و یا سردی هوا موجبات ترک محل شده باشد و صحت و سقم آن در دست بررسی است.

در حین اجرای برنامه کودکی خرد سال و مونث خود را به سن برنامه رساند و گریه کنان از مفقود والدین خویش لب به سخن گفت و پس از بیام نام و نام خانوادگی والدین فرزند خود را یافتند.

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :