کاشف اسرار-پایگاه خبری«کاشف اسرار در چهارم و دوازدهم خرداد ماه جاری،دو گزارش جداگانه به ترتیب با تیترهای:«منطقه آزاد انزلی و عدم توجه به نگهداری زیر ساختها!ً+تصاویر» و « منطقه آزاد انزلی،آزاد شد!»،بر روی خروجی خود،منتشر کرد.

به گزارش  خبرنگار کاشف اسرار،در گزارش اول به صراحت به عدم نگهداری زیر ساختها در فاز تجارت منطقه آزاد انزلی ،همچون وجود سنگ فرش های شکسته ،معیوب،لق و یا فاقد آن،مبلمان شکسته و باغچه های معیوب،اشاره شد.

با گذشت 8 روز از انتشار این خبر،در 12 خرداد ماه ،گزارشی در سایت منطقه آزاد انزلی و با تیتر:«آغاز عمليات اجرايي طرح مبلمان شهري نوار ساحلي منطقه آزاد انزلي»منتشر شد.

در بخشی از این گزارش آمده است:«اين پروژه در زميني به مساحت ۳۵۰۰۰۰ مترمربع به طول ۲۳۰۰ متر در ضلع شمالي فاز تجارت و گردشگري منطقه، به اجرا در مي آيد،كه با عنايت به قرار گرفتن در مركز ثقل حضور گردشگران منطقه يعني مجتمع هاي تجاري، مركز تفريحات دريايي منطقه آزاد انزلي و مجموعه ورزشهاي ساحلي در جوار اين پروژه مبلمان شهري زمينه براي افزايش جذب گردشگران فرآهم مي نمايد«.

از سوئی دیگر ،در گزارش دیگر کاشف اسرار در دوازدهم ماه جاری با تیتر:«منطقه آزاد انزلی،آزاد شد!»،به موضوعاتی از جمله :« عدم وجود برچسب یا نشانی از تحت کنترل بودن مواد غذایی ،آرایشی و بهداشتی و مکمل ها،پرداخته شد.

به دنبال درج این گزارش،فراخوان نوبت اول،تهیه ،نصب و فروش برچسب های کاغذی نظام ردیابی و رهگیری کالاهای ترخیصی به حوزه کالای همراه مسافر در منطقه آزاد انزلی عاید نشریه ای گشت و در پنج شنبه هفته جاری منتشر شد،لکن از انتشار در دیگر نشریات،اطلاعی نداریم.

photo_2016-06-10_22-08-01

روز گذشته،خبرنگار کاشف اسرار،به منطقه آزاد انزلی برای تهیه گزارش عزیمت و مشاهده کرد،که باغچه های فاز تجارت ،شخم زنی شده ولی از مرمت جداول شکسته برخی از آنها،خبری نیست.

DSC_0179

لازم می دانیم از توجه منطقه آزاد انزلی به این دو گزارش تشکر کمیم،البته متذکر می شویم،در گزارش بعدی نسبت به انتشار تصاویر جدید و برخی دیگر از مشکلات اقدام خواهیم کرد.

پایان پیام

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :