کاشف اسرار- در نوزدهم ماه جاری،خبر نشست تعاملی جانشین فرمانده نیروی انتظامی گیلان ،با دادستان عمومی و انقلاب رشت،با تیتر:« تظاهر به روزه خواری جرم است»،در پایگاه خبری«خزر برخط»منتشر شد.

به گزارش کاشف اسرار،جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان در این نشست اول تذکر لسانی به هنجارشکنان ماه مبارک رمضان را اولویت پلیس اعلام کرده وگفت: با افرادی که به تذکرات لسانی توجه نکنند، برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

سرهنگ مهرداد مهرگان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان فقط به رستوران های خارج از شهر مجوز فعالیت داده می شود و پخت غذاها نباید در دید عموم باشد،افزود: برخورد با هنجارشکنان و بدحجابان و افرادی که در خودروها و مکان های عمومی استعمال دخانیات می کنند جدی خواهد بود.

اظهارات جانشین فرمانده انتظامی گیلان در باب تذکر لسانی به هنجار شکنان برخورد جدی و قانونی با افرادی که به تذکرات لسانی توجه نکنند، ،قدری قابل تامل است.

دلیل تامل بر این است،خبرنگار کاشف اسرار در روز گذشته وقتی به یکی از مناطق تجاری و ساحلی بندر انزلی،عزیمت و چند ساعتی را قبل از اذان در حال تهیه گزارش بود،به راحتی مشاهده کرد،که افرادی به راحتی در ملاء عام در حال خرید و صرف کردن بستنی هستند و از برخورد پلیس خبری نبود و تصویر هم در این خصوص تهیه شده است.

اینک از جانشین فرماندهی نیروی انتظامی  گیلان  سئوال می شود،آیا در ماه مبارک رمضان سری به یکی از مناطق تجاری و ساحلی بندر انزلی،برای مقابله با روزه خواری زده است؟

گفتنی است تماس های مکرر تلفنی کاشف اسرار،طی هفته های گذشته تاکنون با جانشین فرمانده نیروی انتظامی گیلان درباره موضوعات گوناگون به نتیجه نرسیده است.

پایان پیام

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :