کاشف اسرار-معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان برخی شنیده های غیر رسمی مبنی بر انتصاب به سمت رئیس سازمان چای کشور با حکم وزیر جهاد کشاورزی تا پایان بهار امسال واکنش داد.

حبیب جهان ساز دقایقی قبل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار در حوزه جهاد کشاورزی با بیان این مطلب،اظهار کرد:تاکنون صدور حکم قطعی نشده و در مرحله صدور حکم قرار دارد و تا زمانی که مراسم معارفه برگزار نشود،هیچ چیزی قطعی نیست.

به گفته وی،احتمالا صدور حکم و برگزاری مراسم معارفه در خرداد ماه جاری انجام می شود،پس از صدور حکم مهمترین برنامه های جهت اداره سازمان چای کشور جهت اطلاع عموم از طریق رسانه ها انتشار خواهد یافت.

ناگفته نماد خبرگزاری ایسنا در ساعت 14:44 دقیقه با انتشار خبری مدعی انتصاب “جهان ساز”به سمت رئیس سازمان چای کشور شده ولی “جهان ساز”در ساعت 16 تاکید کرد تاکنون حکمی صادر نگردیده و به وی ابلاغ نشده ضمن اینکه در سایت سازمان چای ایران خبری مبنی بر انتصاب رئیس جدید منتشر نشده است.

از جمله سوابق کاری”جهان ساز”می توان به مسئول حراست سازمان جهاد کشاورزی استان اشاره کرد،ضمن این که دانش آموخته رشته کشاورزی بوده،علاوه بر آن محمد علی روز بهان از زمان تصدی پست استانداری گیلان توسط”محمد علی نجفی امیرکیاسر”عهده دار این سمت شده و تا دوره”مصطفی سالاری”تداوم دارد.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :