کاشف اسرار- اولین رئیس و عضو مستعفی چارمین دوره شورای اسلامی شهر رشت،برخی از شایعات در محافل مبنی بر انتخاب خود به عنوان شهردار آینده این شهر،پس از«سید محمد علی ثابت قدم »،را تکذیب کرد.

رضا جمشیدی چناری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار،پیرامون شایعه انتخاب به عنوان شهردار آینده رشت، پس از سید محمد علی ثابت قدم،اظهار کرد:این شایعه ای بی پایه و اساس است و در گذشته دو بار این فرصت برای من فراهم شد و به دلایلی نپذیرفتم.

وی با تاکید بر این که برای هر موقعیتی باید شخص مناسب در زمان و مکان مناسب اقدام نماید،مدعی شد:عدم شفافیت در ارتباط شهردار با شورا موج می زند و بدترین زمان برای شهردار شدن است .

استاد یار دانشگاه گیلان،تصریح کرد:بنابراین بهتر است ،شهردار فعلی به فکر حل مشکلات فی مابین خویش و شورا باشد و اوضاع را به جای کشاندن به برخی رسانه های اختصاصی در خود صحن شورا حل نماید.

جمشیدی چناری، اعتقاد دارد:« تا زمانی که شهر ،شهردار دارد بهتر است هرگز صحبتی از گزینه های جایگزین نشود و به وی کمک شود تا در مدار قانون حرکت نمایند».

وی،متذکر شد:در ارتباط با شخص اینجانب باید عرض نمایم که هیچ برنامه ای برای شهردار شدن ندارم و در حال حاضر فقط به مسائل دانشگاهی و ادامه تحصیل و پژوهش می اندیشم و بنابرایم بهتر است به این شایعات دامن زده نشود.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :