کاشف اسرار-سایت منطقه سه شهرداری رشت ،سه روز قبل و برابر با 22 خرداد ماه جاری خبری با تیتر “بازدید شهردار منطقه ۳ از محوطه شرکت زمزم واقع در منطقه 3″بر روی خروجی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار و بنا به گزارش منتشر شده برگرفته از سایت مذکور،مدیر منطقه 3 شهرداری ضمن بازدید از محوطه شرکت زمزم،اظهار کرد:”این مکان به ابعاد ۱۶ هزار متر مکعب پتانسیل بسیار خوبی در جهت ایجاد پارکینگ عمومی برای شهروندان است”.

رضا کحالی با بیان اینکه آب نمای واقع شده در این منطقه(بوستان ملت) و در نزدیکی این مکان نیاز مبرم به پارکینگ دارد گفت: “با تعامل فی مابین با ادارات و نهادهای دولتی تصمیم بر این شد تا این مکان جهت رفاه حال شهروندان و میهمانان در تعطیلات تابستانی بعنوان پارکینگ عمومی در این منطقه در نظر گرفته شود”.

با مداقه به اظهارات این مسئول غیر بومی و  متولد شهرستان تبریز استان آذربایجان شرقی که از آذر ماه ماه سال گذشته عهده دار مسئولیت سرپرستی شهرداری منطقه 3 شده و در مدت سپری شدن بالغ بر 6 ماه از زمان تصدی این سمت هنوز نمی داند ملک معنونه یا یاد شده در گذشته و تا زمان فعالیت ،محل استقرار کارخانه نوشابه سازی “کانادادرای یا آرسو”بوده و “زمزم”اشتباه می باشد،مایه تاسف است.

علاوه بر آن برای مدیریت ارتباط با رسانه ها حوزه شهردار رشت که بدون داشتن سابقه روزنامه نگاری و با گذشت 19 روز از زمان صدور جکم انتصاب توسط شهردار به این سمت دچار چنین گافی شده بسی جای تاسف است و با کمی جستجو در نوار اینترنتی از بروز این اشتباه جلوگیری به عمل می آمد نه این که با گذشت سه روز از زمان انتشار هم چنان اصلاح نشده است.

 

از”مسعود نصرتی قزوینی نژاد”انتظار می رود در این راستا تذکرات لازم را به”مریم رضا طبع”جهت درست نویسی و صحت در زمان نگارش اخبار را سر لوحه کارهای خویش قرار بدهد و به محتوای حکم شهردار مبنی بر تولید محتوا مناسب به شیوه کاملآ تخصصی با همراهی اصحاب رسانه توجه جدی داشته باشند.

عنداللزوم  این رسانه به صورت مستند دیگر اشتباهات صورت گرفته توسط”مدیریت جدید ارتباط با رسانه ها حوزه شهردار جهت تنویر افکار عمومی را منتشر می کند و قضاوت هم چون این گزارش را به خوانندگان ارجمند واگذار می کند.

پایان پیام

 

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :