کاشف اسرار-مدیر روابط عمومی منطقه آزاد انزلی از افتتاح پروژه های بزرگترین آکواریوم و باغ پرندگان ایران و نیز از راه اندازی کریدور چین، قزاقستان، ایران با آغاز به کار رسمی مجتمع بندری کاسپین این منطقه در صبح روز آینده با حضور معاون اول رئیس جمهوری  و برخی از مقامات کشوری،استانی و شهرستانی،خبر داد.

امین افقی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار با بیان این که افتتاح:آکواریوم “در ساعت”8.30″و مجتمع بندری “کاسپین”راس ساعت”9.30″صبح فردا  با حضور”اسحاق جهان گیری کویشاهی”صورت می پذیرد،اظهار کرد:طرح زیرساختی اسکله مارینا با هدف فعال سازی گردشگری دریایی در دریای خزر با صرف هزینه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت سازمان افتتاح می شود.

وی از افتتاح دو طرح سرمایه گذاری تولیدی و یک طرح تجاری در جریان سفر “جهانگیری”خبر داد و  افزود: طرح سرمایه گذاری تولید مواد افزودنی ضد یخ برای روغن موتور، روغن ترمز، اسپری مو و انواع خوشبو کننده با سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد تومانی بخش خصوصی که زمینه اشتغالزایی۷۰ نفر را فرآهم  کرده،مورد بهره برداری قرار می گیرد.

این مسئول ،ابراز کرد: تولید داروی ام اس با سرمایه گذاری۱۰ میلیارد تومانی با اشتغال زایی برای ۳۵ نفر از متخصصین حوزه داروسازی کشور، از دیگر طرح سرمایه گذاری تولیدی قابل افتتاح در روز آینده است

به گفته افقی،بنا به درخواست روابط عمومی دفتر معاون اول رئیس جمهوری،فقط از خبرگزاری ها جهت پوشش و تهیه خبر دعوت شده است.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :