کاشف اسرار-از ساعت 22.30 دقیقه دوشنبه(امشب)پخش آنلاین مسابقه فوتبال تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال در رقابت جام جهانی فوتبال با  همت سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در پیاده راه هسته مرکزی شهر آغاز شد و با کمال آرامش به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،عوامل شهرداری برای محل برگزاری پخش آنلاین مسابقه از ظهر امروز نسبت به نصب استند و تعبیه تلویزیون بزرگ جهت نمایش مسابقه اقدام کردند و حتی می توان گفت چندین هزار نفر از شهروندان و نیز گردشگران به تماشای این مسابقه پر هیجان که با نتیجه یک-یک به اتمام رسید،نشستند و یا ایستاده نظاره گر بودند.

به ضرس قاطع می توان به این نکته اشاره کرد با توجه به تعهدی رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به نهادهای ذیربط به منظور پخش آنلاین مسابقه در کمال آرامش و نظم داده بود،این شب،شبی پر استرس برای”علیرضا حسنی لفمجانی”بوده و اضطراب در چهره وی به راحتی جلب توجه می کرد.

برای تماشای فوتبال،فرماندار رشت به اتفاق معاونین سیاسی و عمرانی،بخشدار مرکزی شهرستان رشت،شهردار و نیز “محمد حسن علی پور کسبخی،سید امیر خسین علوی امندانی ،فرهام زاهد آجی بوزایه و محمد حسن عاقل منش به عنوان 4 عضو شورای اسلامی شهر حضور داشتند.

نکته قابل توجه و حائز اهمیت،عدم حضور بهراد ذاکری به عنوان عضو جدید شورای اسلامی برای تماشای این بازی بوده به طوری که از عدم نمایش بازی بین تیم های فوتبال ایران و اسپانیا ،انتقاد کرده بود و ذاکری و رسولی هم نامه ای مشترک برای شهردار به منظور پخش بازی بین تیم های ایران و پرتغال صادر کردند،لکن به دلایل نامعلوم در برنامه تماشای فوتبال حاضر نشدند.

احمد رمضان پور نرگسی،اسماعیل حاجی پور،حامد عبداللهی،حجت جذب و فاطمه شیرزاد،احتمال دارد از دیگر غایبین پخش آنلاین این مسابقه فوتبال بوده باشد و به رویت نرسیدند،لکن دارد در بین شهروندان به تماشا نشسته باشند ولی روال مرسوم و عرف بر این است مسئولین و اعضای شورا در ردیف اول برخی برنامه ها جلوس می کنند.

پایان پیام

 

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :