کاشف اسرار-به دنبال استخدام مدیر سابق اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شفت در واحد مالی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان،شخص دیگری دارای سمت مدیر اجرائی موزه میراث روستایی گیلان به این سمت منصوب شد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،سعادت اله مسعودی که مدت زمان کوتاه از زمان انتصاب به سمت جدید می گذرد،تاکنون نتوانسته با همه رسانه ها تعامل را برقرار بکند به طوری که به تماس های تلفنی و پیامک های ارسالی پاسخ نمیدهد .

حتی خبر انتصاب وی در سایت اداره کل میراث فرهنگی استان و نوار جستجوگر اینترنتی گوگل رویت نمی شود،ضمن این که به غیر از انتشار گفتگویی درباره برگزاری سومین جشنواره «گل محمدی» و «گلاب‌گیری» در اردیبهشت ماه امسال،خبری از این مسئول انتشار نیافته است!

طبق اخبار دریافتی تدارکات برگزاری جشنواره جوکل با محوریت زنده نگه داشتن آداب و رسوم گذشته از ساعت 17 امروز در روستای میرسرا دهستان چوبر بخش احمد سرگوراب دیده شده ولی تاکنون مدیر اداره میراث فرهنگی و  گردشگری این شهرستان در این باره اطلاع رسانی در این باره نکرده است!

این مدیر منصوب شده در حالی که پاسخگو نیست که رهبر معظم انقلاب،رئیس جمهوری و استاندار گیلان بر پاسخ گویی مدیران تاکید دارند ضمن این که در منشور حقوق شهروندی که به امضای رئیس جمهوری فعلی رسیده بر پاسخگویی و در دسترس بودن مدیران تاکید دارد در غیر این صورت تخلف اداری محسوب می شود و قابلیت پیگرد قانونی را علیه متخلف دارد.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :