کاشف اسرار-یکی از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا کشور دارای سابقه فرهنگی در برخی از مراسمات که توسط شهرداری برگزار می شود برای صرف نهار یا شام به اتفاق همسر،فرزند یا هرازگاهی فرزندان حضور می یابد و بارها اشخاص شاهد حضور خانوادگی آنان بوده اند،البته همسر خودش را برای انجام امورات روزانه به کار گرفته است.

این عضو شورای اسلامی شهر نام آشنا برای بزرگسالان امروزی در دهه های گذشته به واسطه وصلت با خانواد ش…… توانست در ائتلاف تهیه شده توسط نماینده مجلس دوره های نهم و دهم به عنوان عضوی از خانواده های ………….. در لیست قرار بگیرد،عضو شورای شهری که مدعی بوده اهل مرکز استان می باشد ولی تصویر یکی از صفحات شناسنامه منسوب به وی حکایت از  این داشته ابا و اجدادی برای یکی از شهرستان های هم جوار است!

این عضو شورای اسلامی به دلیل مشغله کاری در زمان تصدی این مسئولیت گاهی از اوقات علاقه مندی دارد هنگام برگزاری مراسم هایی که توسط شهرداری برپا می گردد  به صرف نهار و یا شام به اتفاق خانواده و یا تعدادی از آنان بپردازد که این امر سبب صرفه جوئی در خرید مایحتاج برای تهیه نهار و شام می شود.

ناگفته نماند  یکی دیگر از علاقه مندی های این عضو شورای اسلامی شهر در یکی از استان های کشورمان این گونه می باشد کنار چهره های معروف کشوری ، استانی  و یا جهانی قرار بگیرد و حتی هنگام پایان مراسم و حضور در ساختمان شهرداری،فرزندان را از دیدار اختصاصی فرزند یا فرزندان با چهره معروف و گرفتن عکس یادگاری محروم نسازد.

پایان پیام

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :