کاشف اسرار-مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران انتشار شایعات مبنی بر کمبود عرضه بنزین در کشور به شدت تکذیب کرد و توسط معاندین نظام دانست و تاکید کرد:برنامه ای برای سهمیه بندی و افزایش نرخ فروش آن ابلاغ نشده است.

سید محمدرضا موسوی خواه،امشب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار در واکنش به هجوم مردم به پمپ بنزین های کشور از جمله استان گیلان برای استفاده از سوخت بنزین،از این که نفت فروش بوده و به مردم خدمت می کند،ابراز خرسندی شدید کرد.

وی با تاکید بر این که به هیچ وجه کمبود بنزین و  برنامه چند نرخی در دستور کار قرار ندارد،تصریح کرد:برنامه ای از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران برای سهمیه بندی و افزایش نرخ فروش آن ابلاغ نشده است .

به گفته وی،هجوم مردم به پمپ بنزین و قرار گرفتن در صف های طولانی به دنبال شایعه پردازی و بیان خزعبلات توسط گروه های معاند نظام و شبکه های مجازی آنان صورت گرفته است و کمبود بنزین صحت ندارد،ضمن این که بنزین سوپر تا پایان شهریور ماه امسال در سطح کشور توزیع نمی شود و توزیع بنزین یورو 4 در دستور کار قرار دارد.

این مسئول به هم وطنانی که به پمپ بنزینها  برای  استفاده از سوخت بنزین هجوم می آورند و باک خودرو را پر می کنند،هشدار داد: از ذخیره سازی بنزین در دبه های پلاستیکی در منزل خودداری کنید تا جان عزیزان شما در خطر نباشد.

موسوی خواه با نکوهش از عمل شایعه پردازان که چنین به دروغ ادعا می کنند که توزیع عرضه بنزین در کشور می خواهد کم بشود،از افزایش تولید بنزین به میزان 30 میلیون لیتر نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

وی اذعان کرد:تاکنون هیچ یک از مقام های رسمی کشور اعلام نکرده است سوخت بنزین می خواهد تمام بشود و آن چه مطرح شده در حد شایعه است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در واکنش به برگزاری نشست های خبری تبعیضی و گزینشی از حیث دعوت خبرنگار خلاف مصوبه شورای عالی اداری در راستای حقوق شهروندی در نظام اداری توسط مدیر منطقه گیلان،تاکید کرد:به علی اصغر عباسی جهت برقراری تعامل با تمام اصحاب رسانه تاکید می کنم.

موسوی خواه تاکید کرد: نفتکش‌ های جاده‌پیما فرآورده‌های نفتی را از انبارهای این شرکت در سراسر کشور توزیع می‌کنند و ترافیک‌های جاده‌ای و بالطبع تردد و معطلی نفتکش‌ها در برخی مسیرهای مواصلاتی کشور در هفته گذشته سبب تعطیلی موقت و گاه و بی گاه برخی جایگاه‌های عرضه سوخت در شهرهای شمالی کشور مانند چالوس، نوشهر، تنکابن شد به طوری که نفت کشی برای طی مسیر کرج تا چالوس 11 ساعت در مسیر طول کشید.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :