کاشف اسرار-خبر انتصاب سرپرست فرمانداری لاهیجان دوم دی ماه سال گذشته در سایت اینترنتی استانداری گیلان منتشر و به فاصله 8 روز مراسم معارفه نماینده جدید دولت در این شهرستان با حضور استاندار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،از زمان معارفه”امیر جانباز”در دهم دی ماه سال گذشته،بیش از ۷ ماه سپری شده و این در حالی می باشد وی طبق ماده ۹۴ قانون خدمات مدیریت کشوری حداکثر می توانست ۶ ماه به فعالیت در این سمت بپردازد،

با توجه به این که فعالیت بیش از این مدت غیر قانونی می باشدآیا”جانباز “دارای شرایط خاص مثل ایثارگری و یا مجوز خاص از هیات وزیران بوده تا از شمول این قاعده مستثنی باشد؟آیا برخی از شنیده ها صحت دارد که نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با استمرار فعالیت”جانباز”در این سمت مخالفت دارد؟

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کاشف اسرار در پاسخ به این سئوال مبنی بر این که آیا شنیده ها صحت دارد که با استمرار فعالیت سرپرست فعلی فرمانداری لاهیجان مخالفت دارد،اظهار کرد:ترجیح می دهم در این باره صحبت نکنم و  نظر سرپرست فرمانداری لاهیجان جویا بشوید.

ذبیح الله نیکفر لیالستانی درخواست کرد از وزارت کشور،استاندار گیلان و سرپرست فرمانداری لاهیجان دلیل عدم صدور حکم فرمانداری برای امیر جانبازی در این مسند پرسیده بشود تا وضعیت فرماندار تعیین و تکلیف بشود.

سرپرست فرمانداری لاهیجان هم در گفتگو با خبرنگار این رسانه با بیان این که جانباز جنگ تحمیلی نیستم و فاقد مصوبه از هیات وزیران برای استمرار بیش از 6 ماه این سمت نیستم از دلیل عدم صدور حکم فرمانداری برای خودش ابراز بی اطلاعی کرد.

امیر جانبازی بر این نکته تاکید کرد:مطیع امر نماینده عالی دولت در استان گیلان هستم و هر امری”مصطفی سالاری”اتخاذ بکنند پذیرا هستم و تا زمانی که عهده دار این سمت می باشم از خدمت کردن به مردم دریغ نمی کنم.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :