کاشف اسرار-استاندار گیلان در دی ماه سال گذشته با صدور حکمی سرپرست فرمانداری لاهیجان را منصوب و طی روزهای بعد مراسم معارفه”امیر جانبازی رودسری”به این سمت برگزار شد،لکن علی رغم گذشت بیش از 7 ماه از انجام معارفه،”جانبازی”نتوانسته به سمت فرماندار این شهرستان مهم استان گیلان منصوب بشود.

سرپرست نمایندگی عالی دولت در این ولایت مامور به خدمت از وزارت جهاد کشاورزی بوده و طبق شنیده های غیر موثق که صحت و سقم آن مورد تائید نیست، این احتمال وجود دارد به سمت سرپرست سازمان جهاد کشاورزی و یا اداره منابع طبیعی و آب خیز داری استان منصوب بشود و جایگزین وی فرماندار رضوان شهر باشد.

گفتنی است این رسانه طی روزهای گذشته با انتشار خبری مصاحبه نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی و عدم اظهار نظر درباره تعیین و تکلیف سرپرست فرمانداری لاهیجان به همراه اظهار نظر سرپرست نمایندگی عالی دولت در این شهرستان منتشر کرد . از آن روز تا لحظه انتشار این یادداشت،”جانبازی رودسری”پاسخگوی تماس های تلفنی خبرنگار ما نیست و جای تعجب دارد؟

سرپرست فرمانداری لاهیجان به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد امسال و در آئین تجلیل از خبرنگاران ضمن تاکید بر این که “مسئولان باید پاسخگو باشند” این در حالی است خبرنگار کاشف اسرار تماس های مکرری با این مسئول جهت طرخ پرسش مبنی بر این که آیا به سمت سرپرست جهاد کشاورزی و یا منابع طبیعی استان منصوب می شود یا نادرست می باشد،داشته ولی پاسخگو نبود.

سئوالات هم به صورت پیامکی در ساعت 12:45 دقیقه روز گذشته برای این مسئول عالی دولت در شهرستان ارسال شد ولی متاسفانه با گذشت بیش از 12 ساعت تاکنون پاسخگو نبوده،ضمن این که طبق منشور حقوق شهرونده که به امضاء رئیس جمهوری دولت یازدهم رسیده و بر لزوم پاسخ گوئی و در دسترس بودن مدیران تاکید شده،عدم توجه به آن ضمانت اجرا و پیگیری از طریق مراجع اداری و قضائی دارد هم بی اعتناست.

وی هم چنین در این جلسه مدعی شده است:در جلسه ی امروز هم با دید باز از خبرنگاران دعوت شده است و دوستان خبرنگار هروقت تقاضای دیدار با من را کردند به آن ها این فرصت را دادیم و در آینده نیز خواهیم داد”خبرنگار این رسانه روز یک شنبه هفته جاری با ارسال پیامکی از “جانبازی رودسری”تقاضای دیدار داشته ولی تا زمان انتشار این یادداشت پاسخگو نبوده است و از حرف تا عمل وی تحیر برانگیز است!!!!!!

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :