کاشف اسرار-با گذشت بالغ بر یک ماه از برگزاری جلسه بررسی استعفای شهردار غیر بومی رشت در جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر،پذیرش استعفا،انتصاب سرپرست و برگزاری جلسه تودیع و معارفه داخلی،هم چنان نام و نام خانوادگی”مسعود نصرتی قزوینی نژاد”در قسمت معرفی شهردار سایت اینترنتی شهرداری به چشم می خورد!

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،بازدیدکنندگان سایت این نهاد عمومی غیر دولتی با رویت پرتال به صورت ملموس،چهره “علی بهارمست” در بخش “سخن شهردار” مشاهده می کنند این در حالی می باشد به عنوان سرپرست شهرداری فعالیت می کند.

بینندگان در کنار سخن شهردار،بخشی تحت عنوان”شهرداری رشت“را مشاهده می کنند که با کلیک کردن بر روی آن،هم چنان نام و نام خانوادگی و اطلاعات”مسعود نصرتی قزوینی نژاد”به چشم می خورد و متاسفانه “علی بهارمست“تاکنون توجهی برای اصلاح آن  نکرده و به روز رسانی نشده است.

شاید برای برخی این موضوع ناچیز باشد ولی بنا به ضرب المثل قدیمی ایرانی:”قطره قطره جمع گردد، وانگهی دریا شود”. بر اثر بی توجهی چاله ای در شهر تبدیل به گودال می شود.از برگزاری جلسات اتاق شکوفائی خبری نیست و اگر هم برپا می شود از محتوای آن اطلاع رسانی نمی شود.

ناگفته نماند تابلوی بلواری نیمه کاره از زمان فعالیت دوره قبل شورای اسلامی شهر دارای دو نام متفاوت به صورت هم زمان است.ساعت منصوب شده در نمای بیرونی مشرف به خیابان یکی از ساختمان های شهرداری حدود دو سال حرکتی ندارد.بخشی از دیواره خانه ای کلنگی در مجاورت تقاطع غیر هم سطخ انسداد کننده پیاده رو شده و عابرین پیاده از سواره رو عبور و مرور می کنند و جان رهگذران در خطر می باشد و شهرداری و شورای اسلامی شهر اقدام عاجلی طی سنوات گذشته برای حل این مشکل نکرده است.

به دستور شهردار مستعفی رشت در اسفند ماه سال قبل خطاب به مدیر منطقه یک به منظور لکه گیری کوچه ای در بلوار دیلمان توجهی نمی شود و علی رغم قول “ناصر عطایی”تاکنون به قولش اعتنا نکرده است!

از جمع آوری قسمتی دیگر از ضایعات بی آرتی خبری نیست!متاسفانه علی رغم تاکید رسانه ای  کردن سخنان مدیر غیر بومی منطقه سه شهرداری مبنی بر استفاده از محوطه محل استقرار کارخانه نوشابه سازی کانادادرای برای ایام تعطیلات تابستانی به عنوان پارکینگ عمومی بازدید کنندگان از آب نمای بوستان ملت هم خبری نیست!درباره دیگر معضلات شهری چیزی نمی نویسیم…

“علی بهارمست”هم  که پیش از این به عنوان معاون عمرانی شهرداری رشت فعالیت می کرد بیش از یک ماه عهده دار سرپرستی شهرداری شده و با ارتقای سمت پاسخگوی رسانه نیست و این خلاف تاکیدات مسئولین عالی نظام و مقررات در راستای پاسخگویی و در دسترس بودن است.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :