کاشف اسرار-نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر این که باید پیگیر مطالبات به حق مردم باشیم و با عدم تبعیض و اجرای عدالت بین مردم در کارهایمان موفق‌تر خواهیم شد،از همه احزاب، سازمان‌های مردم نهاد، اصحاب رسانه، فعالان سیاسی و اجتماعی و دستگاه‌های اجرایی استان می درخواست کرد با روحیه تعامل و خدمتگزاری، برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،مصطفی سالاری در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان رشت گفت: هرکس در هرجایی که مسئولیت دارد باید با صلابت و انسجام برای مردم کار کند.

وی با بیان این که در این شرایط همه دست‌اندرکاران نظام، مسئولان و ملت باید گام‌های بلندتری در راستای وحدت آفرینی و هم افزایی بردارند، خاطر نشان کرد: عده ایی شمشیر به سوی مردم کشیده اند که با وحدت ملت، شاهد رشد و شکوفایی بیش از بیش ایران اسلامی خواهیم بود.

وی با تاکید بر این که باید پیگیر مطالبات به حق مردم باشیم و با عدم تبعیض و اجرای عدالت بین مردم در کارهایمان موفق‌تر خواهیم شد،ادامه داد:همه مسئولان باید با صلابت و انسجام خدمتگزار مردم باشند و از همه احزاب، سازمان‌های مردم نهاد، اصحاب رسانه، فعالان سیاسی و اجتماعی و دستگاه‌های اجرایی استان درخواست کرد با روحیه تعامل و خدمتگزاری، برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

این مسئول با تصریح بر این که باید با شجاعت برای رفع مشکلات مردم به ویژه جوانان گام برداریم،اذعان کرد:در اکثر خانواده‌ها جوانان جویای کار وجود دارد  و باید بر ایجاد اشتغال برای جوانان تمرکز بشود.

سالاری،معتقد است:”ه دولت باید زمینه‌ساز اشتغال باشد ،ضمن این که با رفع نارضایتی‌ها، نارسایی‌ها، بهره گیری از خرد جمعی، احداث کارخانه، صنایع تولیدی و واحدهای اشتغال‌ زا می‌توان اشتغال را در جامعه توسعه داد.

وی بهبود فضای کسب و کار و ترویج اشتغال در جامعه ضروری دانست و ضمن ابراز این نکته مبنی بر این که  باید تسهیلات اشتغال‌زا را جذب کرده تا در رقابت با بقیه استان‌ها عقب نمانیم،هشدار داد:اگر موانع و نارسایی هایی در ادارات وجود دارد وظیفه داریم آنها را برطرف کنیم،ضمن این که عملکرد مثبت مسئولان باعث پویایی جامعه و ارتقاء رضایتمندی مردم از انقلاب می شود۰

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سید محمد احمدی، سرپرست سابق فرمانداری رشت، میرشمس مؤمنی‌زاده به سمت فرماندار شهرستان رشت و سرپرست فرمانداری بندرانزلی تا زمان صدور حکم فرمانداری برای شخص دیگری، معرفی شد.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :