کاشف اسرار-رئیس هیات والیبال گیلان از 20 شهریور امسال تا 4 مهر ماه جاری حداقل 2 مصاحبه جداگانه با پایگاه خبری “خزر آنلاین “داشته که تا اردیلهشت ماه 95 عهده دار مدیر مسئولی این رسانه بوده و هم اکنون صاحب امتیاز آن بوده و مدیر مسئولی بر عهده برادرش است.

 

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،محسن خاکزاد در اولین مصاحبه خویش خبر از حضور تیم هایی از آمریکا،ایتالیا و چندین کشور اروپائی می دهد و حضور کشورهای آمریکا ،چک،ایتالیا،سوئد،نروژ،لهستان،اسلوونی،تایلند،عمان و قزاقستان در مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی که برای اولین بار در گیلان را مسجل(قطعی) دانست.

مدیر مسئول”خزر آنلاین در زمان انتشار این خبر ،تیم های شرکت کننده را از آمریکا،ایتالیا و چندین کشور اروپائی عنوان و در متن گفتگو  به کشورهای تایلند،عمان و قزاقستان اشاره شده،بدون جستجو در موتور جستجو گر اینترنتی به این نکته پی می بریم؛تایلند،قزاقستان و عمان از قاره آسیا بوده،بنابراین اروپایی تلقی کردن از سوی این رسانه بر اثر بی دقتی،گاف و نادرست است.

 

“حسین خاکزاد “در روز جاری مصاحبه ای از برادرش به عنوان رئیس هیات والیبال استان منتشر کرده و در این گفتگو ،نامی از کشور آمریکا بیان نشده و این سئوال می شود،چطور”محسن”در حدود دو هفته قبل از قطعی شدن حضور این کشور در این دوره از مسابقات سخن بر زبان رانده و منتشر شده ولی دلیل عدم حضور این کشور تبیین نشده است؟!

از سوئی دیگر به یک باره تیم های روسیه و سوئد به این دوره از مسابقات اضافه شده ولی حدود 15 روز قبل در این رابطه سخنی بر زبان نیاورده و منتشر نشده و بنا به گفتگوی قبلی نام از کشورهای آمریکائی و اروپائی به عنوان شرکت کننده،بردند.

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :