کاشف اسرار- یکی از مدیران منصوب شده در دولت دهم در گیلان،که در دولت تدبیر و امید در مسند خویش ابقا شده ،مدیرکل روابط عمومی استانداری است.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،یوسف گلشن متولد اردیبهشت ماه 1364،با حکم کیهان هاشم نیا(استاندار گیلان) ،از شهریور ماه 1391 تا کنون ،عهده دار مسئولیت اداره کل روابط عمومی استانداری این استان است.

محمد علی نجفی به عنوان اولین استاندار گیلان در دولت تدبیر و امید ،فروردین ماه 1393،طی حکمی، «یوسف گلشن» را در سمت فعلی ابقا کرد.

همکاری با رسانه های جمعی در انعکاس عملکرد استانداری ، پاسخگویی به هرگونه ابهام در دستگاه مربوط و نظارت بر هر گونه انتشار جوابیه به رسانه ها.از جمله وظایف مدیران کل روابط عمومی استانداری ها محسوب می شود.

از دیگر وظایف مدیران کل روابط عمومی  استانداری ها، تهیه و تنظیم ملاقات های عمومی ، مصاحبه های مطبوعاتی ، رادیویی و تلوزیونی و سخنرانی های استاندار و معاونین استانداری براساس خط مشی های  تعیین شده.

سرپرست اسبق خبرگزاری ایلنا در گیلان در گفتگو با کاشف اسرار، از عدم تعامل مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان انتقاد و اظهار کرد:خواهر زاده رئیس دولت اصلاحات و نماینده دوره های ششم تا دهم مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی،اسفند ماه 1392،سفری دو روزه ای به گیلان انجام داد و با استاندار دیدار و گفتگو کرد .

خلیل اخوان اصغری،دلیل سفر محمد رضا تابش را به گیلان به عنوان سخنران و رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گردهمائی مدیران سازمان محیط زیست کشور در بندر انزلی،ذکر کرد.

به گفته وی،محمد رضا تابش در گفتگوی حضوری با «محمد علی نجفی»،درباره بنده رایزنی کرد و استاندار گیلان قول مساعد و حتی دیدار با اینجانب در آن ماه را داد،لکن تاکنون ،روابط عمومی استانداری گیلان از تنظیم وقت ملاقات خودداری کرده و مکاتبه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، با نماینده عالی دولت در استان،هم موجود است.

jpg952

jpg955

این فعال رسانه ای با اشاره به قطع همکاری خود با خبرگزاری ایلنا در مرداد ماه 92،خاطر نشان کرد:پس از قطع همکاری ،مدتی با برخی رسانه های دارای مجوز همکاری خبری کرده و مستندات آن موجود است،

اخوان اصغری،ادامه داد:در شهریور 93 دوباره به ایلنا شروع به همکاری نموده، و تا تیر ماه سال گذشته تداوم یافت،ولیکن از اهدای هدیه روز خبرنگار »خبری نیست؟!

مدیرعامل موسسه غیر تجاری شفاف خبر دیلم در ادامه از عدم تعامل مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان با این موسسه حقوقی که با موضوع فعالیت  فقط «رسانه ای» در سال گذشته برای اولین بار در اداره ثبت شرکتها در مرکز استان تاسیس شده،انتقاد کرد.

اخوان اصغری تصریح کرد: تاکنون روابط عمومی استانداری گیلان نه تنها به هیچ یک از جلسات استانداری دعوت نکرده و دعوت نامه ای ابلاغ نشده،بلکه «یوسف گلشن»ف به تماس های تلفنی و پیامک های ارسالی و سوالات مطروحه ،پاسخ نمی دهند.

وی در پایان از استاندار گیلان،درخواست کرد به مدیرکل روابط عمومی استانداری ،تعامل با تمام اصحاب رسانه را گوش زد کنند،در غیر این صورت،به فکر چاره اندیشی باشند.

ماده پنج قانون مطبوعات،تاکید دارد:«کسب و انتشار اخبار داخلی و خارجی که به منظور افزایش آگاهی عمومی و حفظ مصالح جامعه باشد با رعایت این قانون حق قانونی‌مطبوعات است».

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :