کاشف اسرار-پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان گفتگویی با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل آب منطقه ای استان انجام داده که با تیتر:”آخرین وضعیت 14 پروژه سدسازی در گیلان “و 13 شهریور ماه امسال منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،”کاظم لطفی”در ابتدای این گفتگو مدعی شده است:” آبان سال 1395 به عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره وارد آب منطقه ای گیلان شدم”و توسط:”مرتضی عاطفی “به عنوان”مدیرکل روابط عمومی استانداری” عین این مطلب در سایت استانداری منتشر کرده است.

با گذشت بالغ بر 1 ماه از انتشار این گفتگو سپری شده و سرپرست دفتر روابط عمومی سهامی آب منطقه ای استان عین این گفتگو را بدون ذره ای تغییر در سایت این شرکت منتشر کرده و”داریوش البرزی”متوجه حواس پرتی مدیرعامل دستگاه محل خدمت خویش و بی دقتی”عاطفی”به عنوان مدیرکل استانداری نشده است.

در صورتی که مدیرکل روابط عمومی استانداری که دارنده مدرک تحصیلی کارشناسی”حسابداری”می باشند،در هنگام اخذ و نشر گفتگو دقت نظر می داشتند و سرپرست روابط  عمومی آب منطقه ای کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی می باشند با حکم انتصاب مدیرعامل این شرکت مطابقت می دادند و حتی “البرزی”به خبر زمان برگزاری مراسم معارفه”لطفی”نگاهی می کردند،متوجه این نکته می گردیدند زمان صدور حکم و برگزاری معارفه در مهر ماه بوده و آبان ماه اشتباه محض است.

از مدیرکل روابط عمومی استانداری که به صورت تبعیضی و خلاف مصوبه شورای عالی اداری در راستای حقوق شهروندی در نظام اداری و نیز تصویب نامه هیات وزیران از  رسانه ها به صورت گزینشی جهت حضور در برنامه های رسمی دعوت به عمل می آورند و استاندار هم مرداد ماه امسال مدعی شد در دعوت از رسانه ها تبعیض قائل نمی شوند.

“عاطفی”در اعتراض به دیگر رسانه رسانه ها تاکید داررند:”سایر رسانه ها می توانند از طریق پرتال استانداری به اخبار آن دسترسی پیدا کنند”،آیا دیگر رسانه ها باید عین بی دقتی های شما باز نشر بدهند و خدای نکرده متهم به نشر اکاذیب احتمالی بشوند؟

النهایه لازم به توضیح می باشد از زمان انتصاب “عاطفی”به این سمت،بی دقتی های دیگری هم صورت گرفته که “پایگاه خبری و تحلیلی کاشف اسرار”نسبت به انتشار آن اقدام می کند،ضمن این که یک اشتباه ممکن است انسان را به دردسر بیاندازد و قطره قطه جمع گردد ونگهی دریا بشود…قضاوت را به خوااندگان می سپاریم.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :