کاشف اسرار-مشاور رییس سازمان و مدیرکل دفتر ریاست سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور از تغییر مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان و صدور حکم برای شخص جدید تا روزهای آینده خبر داد.

قدرت ابراهیمی امشب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار،اخبار منتشر شده در کانال فضای مجازی تلگرام مبنی بر صدور حکم انتصاب برای مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان را تکذیب و اظهار کرد:تغییر “رضا علیزاده سوستانی”از سمت مدیریت این دستگاه اجرائی قطعی می باشد و طی روزهای آینده برای شخص دیگری حکم مدیریتی صادر می شود.

به گفته وی،تاکنون برای تصدی پست مدیرکلی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری این استان 3 گزینه مطرح می باشد که یکی از آنان”شهرود امیر انتخابی تالش”بوده و پس از صدور حکم برای مدیر جدید اطلاع رسانی می شود.

نتیجه تصویری برای شهرود امیر انتخابی

ناگفته نماند معرفی”علیزاده سوستانی”در شهریور ماه سال 92 برای تصدی سمت سرپرستی اداره کل مذکور توسط سرپرست سابق خبرگزاری ایلنا در استان و مدیر مسئول پایگاه خبری”کاشف اسرار”به”علی رضا تابش”به عنوان مشاور رئیس سازمان و مدیرکل اسبق حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور و خواهر زاده رئیس جمهوری دولت اصلاحات صورت گرفت.

مدیرکل فعلی میراث فرهنگی گیلان از زمان آغاز فعالیت در این سمت تاکنون و بنا به اطلاعات دقیق حداقل از یک روزنامه نگار،دو مدیر عامل دفتر خدمات مسافرتی(یکی مرکز و دیگری در شرق استان)،راهنمای گردشگری در غرب و نیز مدیرعامل یک شرکت صنایع دستی بخش خصوصی و فعال صنعت گردشگری در مرکز استان طرح شکایت کرده است.

لازم به توضیح می باشد”علیزاده سوستانی”در زمان طرح دعوی علیه یک روزنامه نگار با سابقه و مرجله دادگاه کیفری دو نتوانست حکم محکومیت اخذ بکند ولی در مرحله تجدید نظر با وارد کردن اتهامات بی اساس درخواست های غیر قانونی به این مرجع توانست حکم حبس تعزیری دریافت نماید،این در حالی است در ذیل هامش برخی از مکاتبه ارائه شده به دادگاه که توسط روزنامه نگار ارائه شده بود،دستور مساعدت “علیزاده سوستانی” به چشم می خورد.

برای رویت تعدادی از مکاتبات ارائه شده توسط وی به دادگاه که توانست حکم محکومیت دریافت کند در این رسانه منتشر شده که از جمله آنها می توان به موارد ذیل اشاره کرد و مستندات موجود است:

افشاگری سه/رضا علیزاده با ایراد اتهام واهی درخواست غیر قانونی به متهم،حکم محکومیت گرفت!

 

افشاگری دو-درخواست معاون سیاسی استاندار گیلان توسط رضا علیزاده مورد پذیرش قرار نگرفت!

 

افشاگری شماره یک-کارمند دولتی عضو هیات مدیره شرکت بخش خصوصی شد و منتقدین را محکوم کرد!

 

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :