کاشف اسرار-دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان در روز جاری از دستگیری یکی از مدیران ارشاد اجرائی این استان  بدون ذکر نام و نام خانوادگی این مسئول و به اتهام اخذ رشوه به میزان 250 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،علی رغم این که”علی مصطفوی نیا”از ذکر نام و نام خانوادگی متهم  به لحاظ رعایت مسائل قانونی خودداری کرده،لکن بنا به بررسی های به عمل آمده ،مدیر دستگیر شده شرق گیلانی و دارای 32 سال سنوات خدمت می باشد و بیش از 5 سال قبل این سمت منصوب شده و قبل از انتصاب، سمت مدیرکلی در یکی از دفاتر ستادی وزارت خانه متبوع را بر عهده داشته است.

همواره خبر تغییر و عزل این مدیر بازداشت شده در برخی از رسانه ها و فضای مجازی منتشر گردیده لکن توسط روابط عمومی این دستگاه اجرائی و یا شخص متهم فعلی با تکذیب مواجه شده و روز گذشته هم دستگیر شده است.

با توجه به این که مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان در اواخر سال گذشته بازداشت و با وثیقه میلیاردی آزاد شد، استاندار قبل از آزادی به همراه معاون سیسی،اجتماعی و امنیتی و نیز سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری به این دستگاه اجرائی عزیمت کرد و از این مدیر حمایت شد،حالا باید منتظر ماند و دید،آیا”مصطفی سالاری”در خصوص دستگیری مدیر تازه بازداشت شده واکنشی نشان می دهد؟

پایان پیام

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :