کاشف اسرار-معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان به اتفاق معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و نیز بخش دار مرکزی شهرستان رشت در سکوت خبری رسمی به کربلا سفر کرده اند و جتی به همه اصحاب رسانه الکترونیک فعال که با آنان همکاری خبری داشته اند،اطلاع نداده اند تا اطلاع رسانی کنند!

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،سید محمد احمدی به همراه محمد علی پور یحیی ویشکایی و فریبرز سعیدی کیا به این کشور سفر کرده اند و سایت های استانداری و فرمانداری نسبت به انتشار خبر سفر این مسئولین اقدامی نکرده و فقط یک پایگاه خبری محلی تصاویری را نشر داده است!

نکته حائز اهمیت سفر این دو مقام شهرستان رشت به همراه معاون استاندار در این است چه طور تصاویر بازدید آنان از روند آماده‌سازی موکب‌های گیلان در کربلا در سایت استانداری و فرمانداری تاکنون منتشر نگردیده ولی در یک پایگاه خبری محلی نشر نیافته است؟

مسئولین مذکور در برخی از تصاویر تهیه شده رو به دوربین عکاسی،عکس یادگاری گرفته اند و این امر نشان دهنده اطلاع از تصویر برداری سفر آنان می باشد،ولی چه طور این عکس ها به دست سایت خبری محلی رسیده اما در سایت اطلاع رسانی دستگاه های محل خدمت آنان منتشر نشده است،در هاله ای از ابهام است

باید در این زمینه روشن گری بشود که آیا انتشار خبر در سایت اطلاع رسانی استانداری و فرمانداری اهمیتی ندارد و یا برای دستگاه محل خدمت ارسال شده و کاربر سایت نشر نداده است؟!

ناگفته نماند  بعد از ظهر امروز ،مدیر مسئول “کاشف اسرار”به خط تلفن همراه معاون برنامه ریزی فرماندار رشت زنگ زد ولی محمد علی پور یحیی ویشکایی با عدم پاسخ تلفنی،پیامکی به این شرح فرستاد:”با سلام و عرض پوزش فعلا داخل جلسه هستم،لطفا پیام بدید”،اینک سئوال می شود سفر به کربلا و زیارت کردن هم جزو جلسه محسوب می شود؟!

معاون استاندار گیلان در زمان قعالیت در سمت فرمانداری چنان نظر اصحاب رسانه را بر زبان راندن ضرورت پاسخ گوئی مسئولان به خبرنگاران و رسانه ها جلب توجه کرد،تقریبآ درب اتاق بر روی این قشر باز بود،سبب کمترین و یا نداشتن چالش با خبرنگاران و دل ربایی آنان گردید و توانست با زیرکی پله ترقی را طی بکند و به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان منصوب بشود.

زیرکی”سید محمد احمدی”سبب گردید با پیشنهاد استاندار گیلان و حکم وزیر کشور به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مذکور  در مرداد ماه امسال منصوب بشود،ولی از زمان انتصاب به سمت فعلی از پاسخ گویی به همه اصحاب رسانه دارای مجوز خودداری می کند.

سئوال می شود آیا “احمدی”سخنان مرداد ماه خویش در کسوت فرمانداری رشت مبنی بر ضرورت پاسخ گویی مسئولان به اصحاب رسانه را باور داشته است یا این که مقطعی بوده و پس از ارتقای سمت ،دیگر به آن اظهارات اعتقادی ندارد؟

 

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :