کاشف اسرار-بازرس کل گیلان از معرفی ۱۱ مدیر ارشد و میانی متخلف به دستگاه قضایی استان توسط سازمان بازرسی در سال ۹۷ خبر داد و افزود: افزون بر این تعداد نیز پرونده ۴۵ نفر از کارکنان متخلف دستگاه‌ها در سال جاری به دستگاه قضایی ارجاع شده است

به گزارش کاشف اسرار به نقل از خبرگزاری میزان ؛سیف الله مسرور در نشست ماهانه شورای قضایی گیلان که به ریاست رئیس کل دادگستری استان به میزبانی اداره کل بازرسی برگزار شد، اظهار کرد:از مجموع ۴۳ برنامه بازرسی درنظر گرفته شده برای سال ۹۷، تاکنون ۳۵ برنامه اجرا شده است.

وی با تاکید بر این که بخشی از پرونده‌های مفتوحه در سازمان بازرسی استان به دستگاه قضایی ارجاع شده است،۴ برنامه بازرسی را مختص به موضوع پسماند استان  را برشمرد و متذکر شد: تا پایان سال ۹۷ گزارشی جامع از وضعیت پسماند گیلان تهیه می‌شود که به مثابه منشوری در موضوع پسماند خواهد بود.

این مسئول از معرفی ۱۱ مدیر ارشد و میانی متخلف به دستگاه قضایی استان توسط سازمان بازرسی در سال ۹۷ خبر داد و اظهار کرد: افزون بر این تعداد نیز پرونده ۴۵ نفر از کارکنان متخلف دستگاه‌ها در سال جاری به دستگاه قضایی ارجاع شده است.

مسرور با اشاره به پرونده‌های تخلفات مالی در سال ۹۶ و ۹۷ ،ابراز کرد: با ورود سازمان بازرسی به تخلفات مالی در سال ۹۶ از تضییع بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان و در سال جاری تاکنون قریب به ۴ میلیارد تومان جلوگیری شده و یا اموال به بیت المال بازگردانده شده است.

وی درباره پرونده‌های تخلفات مالی ارسالی به مراجع قضایی گیلان در سال ۹۷ نیز بیان داشت: در این پرونده‌ها حدود ۱۷ میلیارد تومان تخلف توسط سازمان بازرسی گزارش شده است که این مبلغ در سال گذشته حدود ۴۴ میلیارد تومان بود و از مراجع قضایی تقاضای صدور حکم شده است.

انتهای پیام/

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :