کاشف اسرار-مدیریت سایت شورای اسلامی شهر رشت در چهاردهم آبان ماه جاری گفتگوی یکی از اعضای شورای اسلامی این شهر که در همین روز به سمت شهردار رشت انتخاب گردیده را با تیتر:”هدف من ایجاد همدلی بین ۱۱ عضو شورا و شهردار است”،منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار و بنا به مطلب برگرفته از سایت مذکور،حامد عبدالهی پس از انتخاب به سمت شهردار رشت طی سخنانی،اظهار کرد:”خوشحالم که امروز منتخب شورا به عنوان شصت و ششمین شهردار رشت شدم و از همه ۱۱ عضو شورا تشکر می کنم“.

اظهارات شهردار منتخب و تشکرش از 11 عضو شورای اسلامی شهر به نوعی می باشد که چنان چه خواننده ای از قبل اطلاع یا حضور ذهن نداشته باشد و برای اولین بار اخبار این نهاد عمومی غیر دولتی را میخواهد مورد مطالعه قرار بدهد این تصور در ذهنش تداعی می شود که “عبداللهی”یکی از کاندیداها ی تصدی پست شهرداری بوده و همه اعضای شورای اسلامی به وی جهت تصدی سمت مذکور رای داده اند و شهردار منتخب هم به جهت قدر دانی از اعضای پارلمان شهری قدردانی کرده است.

اگر خواننده ای چنین تصوری بکند،به طور یقین اشتباه می باشد به طوری که “عبدالهی”یکی از کاندیداهای تصدی پست”شهرداری رشت”بوده که به خودش هم جهت تصدی این سمت رای داده است،بنابراین تشکر کردن از بابت رای دادن به خودش به عنوان یکی از 11 عضو پارلمان شهری معنا ندارد و مضحک است و باید از ده عضو دیگر شورای قدرانی می کرد،که این هم نادرست است.

از آن جایی که فقط 6 عضو پارلمان شهری به وی جهت تصدی این پست به”عبدالهی”،4 عضو دیگر به “جمشید رسائی”و دیگر عضو شورا به صورت ممتنع رای داده است،بنابراین اشخاص باید در هنگام بیان اظهارات به صورت درست و دقیق لب به سخن گشوده بشود.

پایان پیام

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :