کاشف اسرار-مدیرکل استاندارد گیلان طی روزهای گذشته از طریق روابط عمومی این دستگاه اجرائی نسبت به دعوت حدود 22 نفر از اصحاب رسانه فعال در این استان اقدام کرده که صحت و سقم این تعداد خبرنگار در دست بررسی است.

نشست خبری مدیرکل استاندارد

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،در نشست خبری اخیر(12 آبان ماه جاری)”داریوش اشکانی پور”تعدادی انگشت شمار خبرنگاران رسانه های فعال در این استان حضور یافته اند و به شرکت کنندگان،پتو هدیه داده شده است،ضمن این که هدیه دادن ناچیز در برابر تلاش های فراوان خبرنگاران تخلف محسوب نمی شود.

نشست خبری مدیرکل استاندارد

برگزاری این نشست خبری به صورت گزینشی و تبعیضی از حیث دعوت از خبرنگاران بوده و خلاف بند یازدهم ماده هشتم مصوبه شورای عالی اداری در سال 95 در راستای حقوق شهروندی در نظام اداری و ابلاغ شده توسط رئیس جمهوری دولت فعلی بوده و این گونه دعوت نشان دهنده عدم مصوبه دولت تدبیر و امید توسط “اشکانی پور”به عنوان مدیرکل این دستگاه اجرائی است.

نشست خبری مدیرکل استاندارد

این اقدام “اشکانی پور”،مصداق بارز بی توجهی به بند ۱۱ ماده هشتم مصوبه شورای عالی اداری در راستای حقوق شهروندی در نظام اداری و ابلاغ رئیس جمهوری دولت تدبیر و امید در اسفند ماه سال گذشته بوده و نشان دهنده این است مصوبه شورای عالی اداری و ابلاغ”حسن روحانی برای این مدیر استانی اهمیتی ندارد و این بی توجهی قابل پیگردد اداری و قضایی است.

مدیر روابط عمومی توانا کسی می باشد که نام روابط عمومی را فقط به یدک نکشد و برخی از اصحاب رسانه را به صورت گزینشی آن هم خلاف ابلاغیه رئیس جمهوری به نشست خبری دعوت نکند.

این اداره کل به مناسبت روز خبرنگار در مرداد ماه و روز جهانی استاندار در مهر ماه نشستی برگزار نکرد و جلسه اخیر خبری با تاخیر از روز جهانی استاندارد در آبان ماه جاری برگزار شده است.

پایان پیام

 

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :