کاشف اسرار-از استعفای سرپرست سابق هیات ورزشی شطرنج رشت خطاب به رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان به بهانه داشتن مشغله های کاری فراوان 7 ماه سپری شده است.

با استعفای “مصطفی عاقل منش”و پذیرش احتمالی توسط”محمدرضا شاه محمدی”خواننده تصور می کرد این شخص مستعفی مشغله های کاری فراوانی دارد و فرصت خدمت کردن ندارد،لکن پس از گذشت چند هفته خبر انتصاب وی به سمت سرپرست هیات والیبال مرکز استان گیلان رسانه ای شد.

این فرزند ذکور رئیس فعلی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت این بار با حکم رئیس هیات والیبال گیلان به سمت سرپرست این هیات ورزشی در شهرستان رشت منصوب شد،

ریاست این هیات ورزشی بر عهده “محسن خاکزاد شاهاندشتی”به عنوان “مدیر مسئول سابق پایگاه خبری خزر آنلاین”بوده که این سمت را به برادرش”حسین”از طریق هیات نظارت بر مطبوعات واگذار کرده است.

“حسین”هم  مدتی می باشد نسبت به تاسیس باشگاه ورزشی والیبال تحت عنوان:”وارنا شهر باران”اقدام کرده و مالکیت این مجموعه ورزشی را بر عهده گرفته است،چندی قبل”مصطفی عاقل منش”را به سمت مدیرعامل انتخاب کرد.

“مصطفی”هم به شدت پیگیر امورات باشگاه بوده و برای افراد مختلف احکامی صادر کرده و هم چنان تداوم دارد و این سئوال در ذهن تداعی می شود آیا همانطور که رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت برای میزبانی مسابقات لیگ نهایی هاکی بانوان کشور در استان گیلان به ریاست”علی رضا سحر خیز فومنی”با شهرداری رشت به منظور حمایت مکاتبه می کند،برای فرزندش به نام”مصطفی”جهت پیش برد امورات هیات والیبال رشت و نیز باشگاه ورزشی وارنای شهرباران کمک می کند یا دست رد می زند؟

النهایه آیا مصطفی عاقل منش تاکنون دارای سوابق ورزشی در رشته والیبال بوده است؟اگر پاسخ مثبت می باشد در کدام باشگاه ها فعالیت کرده و در چه مسابقات مقام کسب نموده است؟با مستندات روشن گری کند.اگر پاسخ مثبت نیست آیا داشتن ژن خوب تاثیر گذار است؟

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :