کاشف اسرار-مدیرکل آموزش و پرورش گیلان به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی “کاشف اسرار”با تیتر:”سکوت مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در برابر ضرب و شتم یا تحقیر دانش آموزان مدارس توسط معلمین!”واکنش داد.

به گزارش کاشف اسرار،نادر جهان آرای با ارسال پیامکی در ساعت 21:59 دقیقه دیروز برای مدیر مسئول این رسانه ،درباره ضرب و شتم دانش آموزی در مدرسه شاهد لاهیجان هم توضیحاتی داد.

وی نوشت:”در همین زمینه در اولین فرصت علی رغم تعطیلی پنج شنبه و جمعه ،هم با پدر دانش آموز و هم با ریاست اداره شهرستان لاهیجان تماس گرفته ام و پیگیری جدی نیز انجام داده ام ولی به جهت این که هویت شما نامشخص هست،خود را موظف به پاسخ گویی ندانستم.

توضیحات کاشف اسرار:در پیامک ارسالی توسط مدیر مسئول این رسانه در ساعت 16:47 دقیقه دیروز نام این رسانه قید شده بود ولی مدیرکل این دستگاه اجرایی دقت نظر نداشتند،ضمن این که درباره تحقیر و پیچاندن مکرر گوش دانش آموزی در مدرسه ابتدایی واقع در بلوار گیلان پاسخی نداد.

مدیر مسئول این رسانه در مراسم معارفه مدیرکل این دستگاه اجرایی در سالن اجتماعات بانک صادرات استان گیلان حضور داشت و خود را معرفی کرد و شماره تلفن همراه ارائه داد وحتی در این سالن و حتی رستوران خانه معلم زیر مجموعه آموزش و پرورش به صورت مکرر تقاضای ارائه تصویر حکم انتصابش به سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان را کرد و”جهان آرا”در حضور شهود دستور داد تا روابط عمومی بلافاصله در اختیار بگذارد ولی اجابت نشد.

به فرض این که مدیرکل دستگاه اجرائی از هویت شخصی که برای وی پیامک فرستاده است اطلاع نداشته باشد نباید طرح سئوال بکند شما خودتان را معرفی بکنید یا حداقل طبق مصوبه شورای عالی اداری در راستای حقوق شهروندی در نظام اداری همواره در دسترس و پاسخگو باشند؟

مدیرکل این دستگاه اجرایی درباره پایگاه خبری کاشف اسرار می تواند به قسمت “درباره ما”این رسانه و یا سایت “جامع رسانه های کشور”معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :