کاشف اسرار-اختصاصی:رئیس شورای اسلامی شهر رشت از زمان آغاز به کار در این سمت ،بارها به شهردار مستعفی این شهر و حتی حداقل یک بار به سرپرست فعلی این نهاد عمومی غیر دولتی تذکرات کتبی درباره اعطای پست های سازمانی به افراد برابر قوانین موجود و چارچوب مصوب،صادر و ابلاغ کرده است.

به گزارش کاشف اسرار،از جمله تذکرهای”سید امیر حسین علوی امندانی”به “مسعود نصرتی قزوینی نژاد”و”علی بهارمست”می توان به 12 آذر و 10 اسفند سال قبل و هم چنین سوم مرداد ماه سال جاری اشاره نمود و این در حالی می باشد خود وی در مجموعه پارلمان شهری نسبت به اعطای پست خارج از چارت اقدام کرده است.

از جمله حکم هایی هایی که علوی امندانی صادر کرده و تصویر آن موجود می باشد،انتصاب”مسئول روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر”در 16 تیرماه امسال است.

انتصاب“سید پیام جعفری نیا“به این سمت در حالی می باشد طبق چارت فعلی شورای اسلامی شهر،پستی تحت این عنوان وجود ندارد و فقط در چارت پیشنهادی،پست”کارشناس مسئول روابط عمومی و امور بین الملل” قید شده است و اخبار و مکاتباتی تحت عنوان مدیر روابط عمومی منتشر و صادر می شود فاقد وجاهت قانونی است.

وی هم چنین در احکام دیگری،”مصطفی سروش خانجانی”با وضعیت خدمتی”کار مشخص جدید”را به سمت”مسئول کارپردازی” و”لاله طالبی”به عنوان نیروی”کار مشخص جدید”را به سمت مسئول دفتر حوزه ریاست شورا”منصوب کرده است.

رئیس پارلمان شهری،هم چنین با صدور ابلاغی”طاهره مهدی زاده گلوندانی“به عنوان نیروی کار مشخص “را به سمت “مسئول پیگیری مصوبات شورا”و “جواد چمن دوست“جزو پرسنل پیمانی را به سمت مسئول اموال این نهاد منصوب کرده است.ا

طبق چارت مصوب،پست های؛رئیس اداره دبیرخانه مرتبط با شورای اسلامی شهر،کارشناس پیگیری،کارشناس مالی،کارشناس حقوقی و متصدی دفتری قانونی بوده و پستی تحت عنوان روابط عمومی مشاهده نمی شود و وجود ندارد.

النهایه با توجه به این که علوی امندانی بارها نسبت به انتصابات خارج از چارت به شهرداری تذکر صادر کرده،اینک سئوال می شود آیا انتصابات صورت گرفته توسط وی قانونی می باشد؟با مستندات و مصادیق قانونی پاسخ بدهند.ضمن این که دستگاه های نظارتی و هم چنین فرماندار رشت هم پاسخگو با ارائه مستندات و ذکر مصادیق قانونی جواب بدهند.

پایان پیام

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :