کاشف اسرار-رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر به هم ریختگی وضعیت کار و مسائل اقتصادی در استان گیلان و شهر رشت،اذعان کرد:نا امیدی مردم از مدیریت شهری و وضعیت رشت بسیار درد آور است

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،سید امیر حسین علوی امندانی در مراسم سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی که در منزل باز سازی شده این چهره ملی برگزار شد،یاد و خاطره تمامی آزاد مردان و اسوه های تاریخی و ملی شهر رشت را گرامی داشت.

وی با تاکید بر این که امروز باتوجه به به هم ریختگی وضعیت کار و مسائل اقتصادی استان و شهر رشت متاسفانه آن چنان که باید نمی توان به مسائل فرهنگی پرداخت ، اهمیت دادن به فعالیتهای فرهنگی در این شهر ضروری دانست.

این مسئول احیای فرهنگ غنی این شهر وظیفه همگانی دانست و خاطر نشان کرد:خاطرات “مرتضی شگفت”در زمان تصدی سمت شهرداری رشت بین سال های 80 تا 82 بسیار دل انگیز بود و در زمان مدیریت وی در این مسند شاهد اتفاقات خوبی در حوزه میراث بوده ایم.

علوی امندانی،ابراز کرد: اگر ما میخواهیم در این استان کارهای بزرگ در زمینه احیای فرهنگ انجام دهیم باید تمام تلاش خود را به کار بسته و از تمامی ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی به نحو مطلوب بهره ببریم.

وی اذعان کرد:نا امیدی مردم از مدیریت شهری و وضعیت شهررا بسیار درد آور است و بنده به عنوان کوچک ترین عضور شورای اسلامی شهر گواهی می دهم که تک تک اعضای شورای این شهر تک تک دقایق خود را صرف انجام بهترین کارها می کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت ،تصریح کرد: متاسفانه با وجود محدودیت های موجود بیشتر باید از خود بگذریم و سعی در جذب اعتماد مردم داشته باشیم.

علوی امندانی از ثبت چندین بنای تاریخی دیگر در شهر رشت خبر داد و تصریح کرد: امروز مجموعه مدیریت شهری رشت شاهد سخت ترین دوران و مقطع زمانی مدیریت شهری است، اما با این وجود تمامی اعضای شورای اسلامی شهر سعی در ارائه بهترین خدمات هستند.

پایان پیام

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :