کاشف اسرار-از زمان برگزاری مراسم معارفه سرپرست مدیریت مالی شهرداری رشت بیش از 1 ماه و نیم سپری شده است،مدیری که یکی از پرسنل پیمانی این نهاد عمومی غیر دولتی به شمار می رود.

یعقوب امیری در سمتی منصوب شده که این واحد دارای اطلاعات مهم مالی به شمار می آید و راحت به اسناد مالی و حکم استخدامی پرسنل دسترسی دارد و به خوبی اطلاع دارد افراد حقیقی بدهکار و یا طلب کار شهرداری چه کسانی هستند و آیا اعضای شورای اسلامی شهر مکاتباتی برای افراد جهت کمک مالی و نیز مسائل مربوط به حوزه شهرداری و امور مالی معرفی کرده اند یا خیر.

به طور مثال رضا رسولی به عنوان عضو شورای اسلامی شهر رشت و رئیس هیات کاراته استان گیلان برای برگزاری مسابقات جام ستارگان کاراته آزاد، انتخابی شرکت در سوپر لیگ کشور در پیاده راه  هسته مرکزی رشت و اخذ کمک مالی با شهردار قبلی این شهر مکاتبه ای انجام داد و مورد موافقت قرار گرفت.

هم چنین رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت مکاتبه علی رضا سحرخیز فومنی به عنوان رئیس هیات  هاکی استان جهت اخذ کمک برای برگزاری مسابقات را به شهردار مستعفی این شهر ارجاع داد و در صورت موافقت به واحد مالی این نهاد ارجاع می شود.

ناگفته نماند فرزند محمد حسن عاقل منش به نام مصطفی دارای سوابق ریاست هیات های ورزشی تنیس روی میز و شطرنج شهرستان رشت بوده و چند ماهی می باشد عهده دار سمت ریاست هیات والیبال مرکز استان گیلان شده و مدت کوتاهی می باشد به سمت مدیرعامل باشگاه ورزشی والیبال به مالکیت”حسین خاکزاد شاهاندشتی”و مدیر مسئول پایگاه خبری”خزر آنلاین”منصوب شده است.

“یعقوب امیری”در جریان رای گیری به دو کاندیدای تعرفه شده توسط سرپرست شهرداری در شورای اسلامی شهر که یکی خودش و دیگری “احمد حق بین”بود،به راحتی توانست”حق بین”را در برابر 8 رای اعضای پارلمان شهری مغلوب کند.

این مدیر میان سال تنها نتوانست رای”سید امیر حسین علوی امندانی”را کسب کند و دلیل عدم رای این عضو شورای اسلامی شهر مشخص نیست و “امیری”پس از کسب رای اعضای شورای اسلامی شهر و طی مراحل اداری و دریافت ابلاغ انتصاب به این سمت از طبقه دوم سازمان اتوبوس رانی  واقع در بلوار چمران به ساختمان ستادی شهرداری در میدان گیل کوچ کند،دارای اتاقی با مسئول دفتر و راننده مخصوص بشود.

امیری که دارای سابقه روزنامه نگاری می باشد و هم اکنون به دلیل خبرنگار بودن در روزنامه استانی “سئوال و جواب”عضو خانه مطبوعات گیلان است با روزنامه نگاران دارای بهترین ارتباطات حسنه می باشد و درب اتاق خود را بر روی روزنامه نگاران باز گذاشته است و در بیرون از محیط اداری هم حسن معاشرت دارد ….!

وی با توجه به داشتن سوابق روزنامه نگاری ،بهترین روابط را با اصحاب رسانه دارد و بهتر از هر مدیری درک می کند که روزنامه نگاران به دنبال کسب خبر در شهرداری هستند تا نسبت به تنویر افکار عمومی بپردازنند.

این مسئول هم چنین دارای ارتباط خیلی حسنه ای با مدیر حراست شهرداری دارد که همواره از امیری حمایت می کند به طوری که اثبات کننده این مدعا تائید صلاحیت اش برای تصدی سمت”مدیریت مالی”می باشد.

امیری دارای آن چنان ارتباط حسنه ای با اصحاب رسانه می باشد،به طوری که برخی از پرسنل شهرداری که اخباری علیه آنان منتشر شده است،سئوالاتی در ذهن آنان مطرح می شود که این امر سبب ارسال پیامکی از سوی مدیر مذکور برای خبرنگاری بشود

نتیجه تصویری برای مجید پور جعفری شهرداری رشت

“امیری”همان طور که در اوایل این یادداشت مرقوم شد دارای استخدام”پیمانی “می باشد، از لحاظ استخدامی بالاتر از”مدیر حراست شهرداری مرکز به شمار می آید که نیروی قراردادی “کار مشخص بوده،بنابراین”مدیر حراست”همواره حامی اش به شمار می آید.

وی در نیمه دوم امسال از تداوم همکاری با”معاون مالی و اقتصادی شهردار”که مراسم معارفه اش با حضور”محمد رضا شیرزاد”برگزار شد،محروم شد،دوست عزیزی که بنا به دلایلی فعلآ نمی تواند در سمت خود ارائه خدمات کند و اعتقاد دارد و به نفع خودش نمی داند رفیقش آسیب ببیند و آرزوی بازگشت به کار مجدد وی را دارد،لکن”امیری”به ناچار امورات معاونت مالی هم انجام داده است.

انتشار اخبار و یادداشت های منتشره در پایگاه خبری به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت انجام رسالت مطبوعاتی و احترام به مخاطبان منتشر می‌شود.

پایان پیام

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :