کاشف اسرار-به دنبال انتصاب استاندار سابق گیلان به سمت استاندار البرز در شهریور ماه سال قبل و برگزاری مراسم معارفه،مدیرکل اسبق روابط عمومی استانداری گیلان هم از این استان کوچ کرد و در استان هم جوار پایتخت کشورمان مشغول به کار شد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،”محمد علی نجفی امیر کیاسر”خوشحال از انتصاب به عنوان استاندار البرز و دور شدن از برخی از انتقادات مکرر منتشر شده در فضای مجازی بود که یک باره با اصلاح قانون منع به کار گیری بازنشستگان،مجبور شد در نیمه دوم امسال با این سمت وداع بکند.

با وداع “نجفی امیر کیاسر”با سمت استانداری در آبان ماه امسال که شامل مزایای ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری  بوده و مقام سیاسی محسوب می شود،مدیرکل اسبق روابط عمومی استانداری گیلان با گذشت حدود 2 ماه از خداحافظی حامی اصلی و احتمالی خود با سمت مدیرکلی حوزه دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز هم وداع کرد.

بنا به مشاهده بخش معرفی مدیران استانداری البرز،دیگر نام “یوسف گلشن”در سمت “مدیرکلی حوزه دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز”به چشم نمی خورد و شخصی به نام”علی نیازی”به این سمت منصوب شده است.

یوسف گلشن هم مشخص نیست از این سمت عزل شده یا خودش خواسته به استان گیلان باز گردد،با حکم استاندار غیر بومی گیلان به سمت” مشاور استاندار و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری های ویژه “منصوب شده و  احتمالا بخشی از این وظایف جزو شرح وظایف حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری به شمار می رود.

لازم به ذکر می باشد هم اکنون مدیرکلی حوزه استاندار و مدیرکلی روابط عمومی استانداری گیلان به ترتیب بر عهده “مجید هاشم پور”و”مرتضی عاطفی”بوده و “عاطفی مامور به خدمت از شهرداری رشت است.آیا در آینده این احتمال دارد”گلشن”بار دیگر به سمت مدیرکل روابط عمومی استانداری منصوب بشود؟

پایان پیام

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :